دکوراسیون

کامل ترین راهنمای خرید مبل شرکتی و مزایای آن

مبل شرکتی

احتمالا تا به حال در هنگام خرید مبل اصطلاحات مبل شرکتی و مبل کارگاهی را شنیده‌اید. اما شاید ندانید دقیقا تفاوت این دو در چیست و مبل شرکتی به چه نوع مبلمانی گفته می‌شود یا ویژگی‌های آن چیست. افراد شاغل، اغلب زمان زیادی را در محیط کار سپری می‌کنند و برخی مواقع نیاز به پذیرایی از مهمانان شخصی یا کاری، در محیط کار خواهند داشت. همچنین به دلیل کیفیت بالای مبل‌های شرکتی استفاده از این نوع مبلمان در منازل نیز خیال شما را از بابت کیفیت مبل آسوده خواهد کرد.

در واقع آن‌چه که در ایجاد یک فضای مناسب برای پذیرایی از مهمانان نقش مهمی دارد، مبلمان شرکتی است. آشنایی با این نوع مبلمان و ویژگی‌های آن، به شما کمک می‌کند تا با آگاهی و اطلاعات کافی، با توجه به محیط و دکوراسیون مبل شرکتی مناسب را تهیه نمایید. ما در این مقاله از وودن مبل به راهنمای خرید مبل شرکتی می‌پردازیم؛ با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

مبل شرکتی چیست؟

به طور کلی، به آن دسته از مبل‌هایی که توسط برندهای معتبر و حرفه‌ای تولید می‌شوند و برای استفاده در منازل و یا شرکت‌ها و سازمان‌ها، به بازار عرضه می‌شود، مبل شرکتی می‌گویند. این نوع مبلمان از طراحی‌های مدرن و حرفه‌ای بهره می‌برد و مطابق با استانداردهای محیط ساخته می‌شود. بنابراین این نوع مبلمان با سایر مبلمان‌ها تفاوت‌هایی داشته و مهنترین ویژگی آن کیفیت بالای آن است.

مبل شرکتی

 

مزایای خرید مبل شرکتی

از جمله مزایای خرید مبل شرکتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برندی معتبر

یکی از مزایای خرید مبلمان شرکتی افزایش اعتماد به اعتبار هویت تجاری برند سازنده مبل است. با خرید مبلمان از یک برند معتبر می‌توانید از بابت کیفیت مبل تهیه شده آسوده خاطر باشید.

برند معتبر مبل

طراحی ویژه مبلمان

تهیه مبل شرکتی با طرح‌های به روز و مدرن، موجب به روز رسانی طرح‌ها و استفاده از مدل‌های جدید مبل می‌شود. اکثر شرکت‌های تولید کننده مبلمان شرکتی در سطوح استانی، کشوری و بین‌المللی مشغول به فعالیت هستند و به همین دلیل با استخدام پرسنل ماهر و حرفه ای، همواره طراحی‌های به روز و جدیدی را ارائه می‌دهند. ساخت اصولی و حرفه‌ای مبل شرکتی به همراه طراحی‌های خلاقانه و مدرن ای ویژگی‌های متمایز این نوع محصولات است.

طراحی ویژه مبلمان شرکتی

قابل اعتماد بودن

از دیگر مزایای قابل توجه مبلمان شرکتی می‌توان به قابل اعتماد بودن آن‌ها اشاره کرد. شرکت‌های برجسته و نام آشنای تولید کننده مبلمان نسبت به فروشگاه‌ها و تولیدی‌های کوچک، به مشتریان خود متعهد هستند و سفارشات را مطابق با قرار قبلی به مشتری تحویل می‌دهند. دلیل این تعهد، ساماندهی مناسب و ساختار سازمانی درست در این شرکت‌هاست.

مبل شرکتی

تحویل به موقع کالا

از دیگر مزایایی که یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران را برطرف می‌کند، تحویل به موقع مبل شرکتی است. از آنجایی که این محصولات سفارشی سازی می‌شوند و با هماهنگی و طبق اصول و برنامه منظم و از پیش تعیین شده ساخته می‌شوند، با کمترین تاخیر به مشتری تحویل داده خواهد شد و می‌توان بر روی تاریخ معین شده از سمت شرکت حساب کرد.

تحویل به موقع کالا

ارائه گارانتی کالا

از آنجایی که مبلمان برای سال‌ها در منازل و یا محیط‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به گران بودن این محصولات، باید از ضمانت معتبری برخوردار باشند تا اگر به حدمات پس از فروش نیاز داشتید، بتوانید با مراجعه به نمایندگی‌ها، مشکل را برطرف کنید. بنابراین ارائه گارانتی معتبر یکی دیگر از مزایای خرید این محصولات محسوب می‌شود.

مبل شرکتی

ارسال با بسته بندی حرفه ای و ایمن

مبلمان شرکتی توسط شرکتهای تولید کننده در ماشین‌های ویژه حمل بار مسقف و با بسته‌بندی اصولی و ضد ضربه و خش، حمل شده و به مقصد ارسال می‌شوند. استفاده از این نوع ماشین‌ها باعث می‌شود تا فشار اضافی بر روی محصول ایجاد نشود و کالا در سلامت کامل به دست مشتری برسد.

مبل شرکتی از کجا بخریم

مشاوره حرفه ای کارشناسان با توجه به نیاز شما

شرکت‌های تولید مبلمان مانند وودن مبل علاوه بر قرار دادن محتوای آموزشی راجع به نکات خرید مبلمان، نگهداری و… در وب سایت خودشان، از وجود کارشناسان حرفه‌ای و خبره برای مشاوره به مشتریان بهره می‌برند. بنابراین می‌توان به صورت آنلاین و یا با تماس تلفنی از مشاوره با کارشناسان شرکت بهره برده و انتخاب صحیحی داشت.

مبل شرکتی

فروش آنلاین و حضوری

یکی از ویژگی‌های خرید مبل شرکتی، امکان خرید اینترنتی در کنار خرید حضوری است. این نوع شرکت‌ها با برخورداری از وب سایت رسمی و کانال های شبکه ی مجازی، این امکان را برای مشتریان ایجاد می‌کنند، که به راحتی و در هر مکانی بتوانند مبلمان مورد نیاز خود را انتخاب کرده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند.

فروش انلاین و حظوری مبل

ارسال به سراسر ایران و خارج از کشور

شرکت‌های تولید کننده مبلمان شرکتی، اغلب از اعتبار و امتیاز بالایی برخوردارند و با سراسر جهان در ارتباط هستند. بنابراین امکان ارسال کالا به هر نقطه از ایران و یا جهان که مشتری بخواهد، وجود خواهد داشت.

چگونه مبل شرکتی را تشخیص بدهیم؟

برای اینکه بتوانید مبلمان شرکتی را به درستی تشخیص دهید، باید ویژگی‌های ظاهری محصول مانند دوخت صنعتی، پایه‌های همانند و رنگ یک‌نواخت را به خوبی بررسی کرده و به اعتبار نام و برند شرکت تولید کننده یا وارد کننده مبل و سوابق آن برند توجه کنید. همچنین دقت داشته باشید که محصول به همراه ضمانت نامه معتبر به شما ارائه شود.

تشخیص مبل شرکتی

نکات مهم در انتخاب مبل شرکتی

در هنگام خرید مبل شرکتی به نکات زیر توجه کنید:

  • طراحی مبلمان را با دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که استاندارد باشد. برای این کار به مدل انحنای پشتی مبلمان و نرمی نشیمن آن دقت کنید.

 

  • در هنگام خرید مبل شرکتی جنس پارچه آن را در نظر بگیرید تا علاوه بر هماهنگی با محیط منزل یا اداره، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و سریع خراب نشود.

 

  • توجه داشته باشید که قسمت نشیمن مبلمان شرکتی نرمی متوسطی داشته باشد و بیش از حد نرم و یا سفت نباشد.

 

  • علاوه بر نکات ذکر شده به کیفیت چوب به کار برده شده نیز دقت کنید تا در زمان استفاده صدا ایجاد نکند. ایجاد صدا در هنگام جلسات رسمی و با وجود مهمانان جلوه‌ خوبی نخواهد داشت. برای بررسی این امر می‌توانید بر روی مبلمان نشسته و جابه‌جا شوید.

 

  • همچنین دقت داشته باشید که جنس مبلمان بیش از اندازه سنگین نباشد و بتوان ان را در مواقع لازم به راحتی جابه‌جا کرد.

 

  • به قیمت مبلمان شرکتی توجه کنید تا با کیفیت آن متناسب باشد.

نکات مهم در انتخاب مبل شرکتی

 

قیمت مبل شرکتی

به طور معمول خرید مبلمان شرکتی نسبت به مبلمان کارگاهی احتیاج به بودجه بیشتری خواهد داشت. از آنجایی که کیفیت این محصولات بالاتر است، پرداخت هزینه بیشتر به نفع مشتری بوده و به صرفه است. دلیل تفاوت قیمت‌ها به استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت برمی‌گردد که باعث دوام و افزایش طول عمر محصول می شود. بنابراین با توجه به برند، متریال استفاده شده برای ساخت مبلمان، تولید داخل یا خارجی بودن آن، نرخ تورم و… قیمت مبلمان شرکتی متفاوت است.

سخن پایانی

خرید مبلمان شرکتی یک گزینه مناسب برای محیط‌های کاری، منازل و برخورداری از مزایای مبلمانی با کیفیت بالاست. از آنجایی که در تولید این مبلمان از تخصص نیروی کاری خبره و حرفه‌ای به همراه دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن استفاده می شود، دوام و کیفیت بالای مبلمان شرکتی زبانزد است. انتخاب صحیح مبل شرکتی باعث ایجاد فضایی آرام و مطلوب در محیط منزل یا محیط کار شما شده و به پیشبرد اهداف شرکت کمک خواهد کرد. برای آن‌که بتوانید خریدی رضایت بخش داشته باشید، باید تمامی جوانب را سنجیده و از طریق فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری معتبر نظیر وودن مبل اقدام به خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *