در حال نمایش یک نتیجه

فرم دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان وودن

نام و نام خانوادگی خود را برای ما ارسال کنین تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

نام و نام خانوادگی(الزامی)
مبل تک نفره راحتی

راهنما خرید راحتی یک نفره 

شما می توانید از مبلمان راحتی تک نفره در هر قسمتی از منزل خود استفاده کنید و آن را با توجه به هر دکوراسیونی استفاده کنید. از این رو بهتر است که برای اینکه چیدمانی زیباتر با این مدل در منزل خود داشته باشید؛ با آگاهی بیشتر این عمل را انجام دهید. در این مطلب از وودن مبل نگاه کمی به این موضوع می اندازیم.

قیمت مبل تکی راحتی 

 قیمت مبل راحتی با توجه به طراحی، تعداد نشیمن، مقدار متریال به کار رفته و دیگر عوامل آن سنجیده می شود. در واقع این محصول طبق واحد بندی ارزش گذاری می شود و هر واحد برای خود قیمت مجزایی دارد و ممکن است که با بالا و پایین رفتن آن بر روی قیمت هم تاثیر بگذارد. از این رو شما باید با توجه به بودجه خود این خرید را انجام دهید و ممکن است با خرید یک ست کامل برای شما به صرفه تر باشد. 

انواع مبل تکی راحتی 

همانطور که میدانید مبلمان راحتی با توجه به سبک و مدل خود به انواع مختلفی دسته بندی می شود. شما باید با توجه به کاربری بودن این محصول در فضای خود این ویژگی ها را در آن مشخص کنید و سپس به خرید آن اقدام کنید. 

خرید مبل تک نفره راحتی مدرن 

مبل تکی راحتی مدرن به نسبت سبک کلاسیک ساده تر بوده و جزییات اضافی ندارد. این تکی کاملا به صورت کاربری بودن فضای شما ساخته شده  است و کاملا به صورت بهینه طراحی شده تا در عین ساده بودن دارای قیمت پایین تری باشد. از ویژگی های این مدل می توانیم به استفاده کمتر چوب و بیشترین متریال در نمای ظاهری آن پارچه است. در برخی از دیگر مدل ها بجای چوب از فلز استفاده شده است. از این رو باید در زمان انتخاب به دیزاین منزل خود دقت کنید.

خرید مبل راحتی تکنفره مدرن وودن مبل

خرید مبل راحتی یک نفره تختخوابشو 

امروزه به علت کوچکتر شدن فضاهای داخلی بیشتر خریداران به دنبال مبل تختخوابشو راحتی هستند. این مدل چند کاره هم به عنوان استراحت و هم می تواند به عنوان تخت خواب مورد استفاده قرار گیرد. از آنجایی که امروزه با پیشرفت فناوری برخی از کارها به صورت دورکاری و در منزل انجام می شوند، نیاز به برطرف شدن چند نیاز راحتی خود در منزل دارند. این خریداران با خواستن این ویژگی علاقه ای به هزینه کم بوده و این محصول انتخاب خوبی برای آنان است. 

مبل تک نفره راحتی چستر 

از بارزترین ویژگی های مبل تکی چستر ، راحتی نشیمن آن است که در برخی موارد دارای دکمه ای در نمای ظاهری کار است. این محصول به علت این طراحی برای نشستن های طولانی مدت مناسب نبوده  و در ساخت آن زیبایی اولویت بیشتری داشته است. شما برای اینکه بتوانید این مدل را به صورت کامل نشان دهید چیدمان آن مورد اهمیت زیادی است. مرکز اتاق و در برخی از کنج ها منزل از جایگاه های خوب برای قرارگیری آن است. 

خرید اینترنتی مبل یک نفره راحتی 

همانطور که میدانید فروشگاه های اینترنتی روز به روز در حال افزایش هستند و بیشتر مشتریان خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. از این رو شما هم می توانید بهترین تکی راحتی خود در وب سایت وودن مبل مشاهده کنید و با بررسی کامل اقدام به خرید آن کنید.

سبد خرید