دکوراسیون

معرفی بازار مبل جاجرود + ساعت کاری + آدرس

معرفی بازار مبل جاجرود + ساعت کاری + آدرس

بازار مبل جاجرود، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازار‌ مبل‌های تهران، یک بازار برجسته برای خرید مبلمان است. تنوع و کیفیت محصولات این بازار آن را به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید مبل در تهران تبدیل کرده است.
هر سبک و سلیقه‌ای که داشته باشید، می‌توانید به این بازار مراجعه کنید و مبلمان متنوعی از جمله کلاسیک، راحتی، میزهای غذاخوری، سرویس خواب و میز تلویزیون را تهیه کنید. تنوع محصولات این بازار به اندازه‌ای زیاد است که تمامی سلیقه‌ها و بودجه‌های مورد نظر را پوشش می‌دهد.

تاریخچه بازار مبل جاجرود

حدود نیم قرن از تأسیس بازار مبلمان جاجرود می‌گذرد. در ابتدا، اولین مغازه فروش مبلمان در جاجرود حدود پنجاه سال پیش توسط آقای سیاوش شعبان‌پور با نام مبل ایتالیا تأسیس شد. این فروشگاه با ال‌سیت، یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین مبلمان‌های جاجرود زیر نظر آقای فِرِد، به کار خود ادامه داد و تعدادی دیگر از فروشگاه‌ها به آن اضافه شدند.

تاریخچه بازار مبل جاجرود

در آن زمان، جاجرود به‌عنوان یک منطقه کشاورزی شناخته می‌شد. از سال ۱۳۸۰ تعدادی فروشگاه دیگر هم در این ناحیه فعالیت خود را آغاز کردند. با صدور بخشنامه‌ای از سوی دولت، کارگاه‌های رنگ‌کاری، نجاری و رویه‌کوبی به خارج از شهر منتقل شدند که برخی از آن‌ها به مناطق دیگری از جاجرود مانند کوچه صنعت، منطقه سیاه‌سنگ و زمین‌های پشت بخش کمرد نقل مکان کردند. در دهه گذشته، تعداد فروشگاه‌ها بیشتر شده و بازار مبل جاجرود به‌طور چشم‌گیری رونق یافته است.

جاجرود کجاست؟

بازار مبلمان جاجرود در فاصله ۲۰ کیلومتری شرق تهران، منطقه جاجرود و سعیدآباد واقع شده است. جاجرود از منطقه‌های نیمه‌صنعتی و مسکونی در شهرستان پردیس است. این منطقه در ابتدای محور مواصلاتی تهران-آبعلی قرار گرفته است. دلیل نام‌گذاری این محله به جاجرود، مجاورت آن با رودخانه جاجرود، یکی از رودخانه‌های اصلی استان تهران است.

بازار مبل جاجرود

آدرس دقیق بازار مبل جاجرود

بازار مبل جاجرود در استان تهران، شهرستان پردیس، بخش جاجرود و جاده دماوند واقع شده است. از نظر موقعیت جغرافیایی این بازار در نزدیکی صافکاری نقاشی عراقی و مبل ال‌سیت قرار گرفته است.

نزدیک‌ترین مسیرهای دسترسی به بازار مبل جاجرود

برای رفتن به این بازار می‌توانید از مسیرهای مختلفی که در ادامه معرفی می‌کنیم، استفاده کنید.

آدرس دقیق بازار مبل جاجرود

از شمال

ابتدا از یکی از اتوبان‌های بابایی یا بسیج به سمت اتوبان یاسینی حرکت کنید. سپس مسیرتان را در اتوبان یاسینی به سمت جاده قدیم آبعلی ادامه دهید. پس‌از آن، در جاده قدیم آبعلی به سمت جاجرود حرکت کنید.

بازار مبل جاحرود از طریق شمال

از شرق

شرق تهران فاصله کوتاهی با جاجرود دارد؛ بنابراین از این منطقه می‌توانید با استفاده از جاده‌ها و مسیرهای مناسب در کمتر از ۱۵ دقیقه به جاجرود برسید.

بازار مبل جاجرود از شرق

از غرب

برای اینکه بتوانید از سمت جنوب غربی تهران به بازار جاجرود بروید، می‌توانید از مسیر غرب به شرق اتوبان آزادگان وارد شوید. سپس بعد از سه‌راه افسریه، وارد اتوبان بسیج شوید و به سمت بزرگراه یاسینی حرکت کنید که امتداد آن به جاده قدیم دماوند می‌رسد. سپس از آنجا به سمت جاجرود حرکت کنید.

بازار مبل جاجرود از طریق غرب

از جنوب

برای دسترسی به این بازار از سمت جنوب یا مرکز تهران، شما می‌توانید از اتوبان امام علی به سمت بزرگراه صیاد بروید. سپس از اتوبان بابایی وارد اتوبان یاسینی شوید که انتهای آن به جاده قدیم دماوند می‌رسد. با طی مسیر حدود ۲۰ کیلومتری به بازار جاجرود می‌رسید.

بازار مبل جاجرود از جنوب

از طریق مترو

ایستگاه مترو تهرانپارس نزدیک‌ترین ایستگاه به این مقصد است. از این ایستگاه می‌توانید با استفاده از تاکسی‌های مربوط، به جاجرود بروید و از بازار مبل آن‌جا دیدن کنید.

بازار مبل جاجرود از طریق مترو

نقشه بازار مبل جاجرود

شما می‌توانید با استفاده از نقشه به‌صورت آنلاین کوتاه‌ترین و در دسترس‌ترین راه‌ها را برای رسیدن به این بازار انتخاب کنید و به‌راحتی به بازار جاجرود دسترسی داشته باشید.

نقشه بازار مبل جاحرود

ساعت کاری دقیق بازار مبل جاجرود

به‌علت شخصی‌بودن فعالیت‌های تولیدی و فروشگاه‌های موجود در بازار مبل جاجرود، ساعات شروع و پایان کار ممکن است متفاوت باشند، اما به‌طور کلی، در فصل‌های گرم سال از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب و در فصل‌های سرد سال از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب فعالیت دارند. همچنین باید یادآوری کرد که تعدادی از واحدهای تولیدی دارای شیفت شب هستند و در ساعات تعطیلی هم با نیروهای شیفت دوم به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند.

قیمت مبل در جاجرود

برای درک قیمت‌های مبل در بازار جاجرود، ابتدا باید مبلمان را به چند دسته تقسیم کرد. در این بازار، مبلمان به چهار دسته مبلمان راحتی میان‌رده، مبلمان راحتی لوکس از جنس چوب بهتر مانند راش و گردو، مبل کلاسیک میان‌رده و مبل کلاسیک لوکس شامل نشیمن‌های استاندارد به‌همراه غذاخوری، تقسیم می‌شوند.

قیمت مبل در جاجرود

هر کدام از این مبل‌ها با توجه به ویژگی‌ها و خصوصیات خود از جمله نوع پارچه مبلی، نوع چوب استفاده‌شده در ساخت، سبک و… قیمت‌های متفاوتی دارند.

مزایا و معایب خرید از بازار مبل جاجرود

بازار مبلمان جاجرود با توجه به موقعیت خود و فروشگاه‌هایی که در خود جای داده است، مزایا و در عین حال معایب قابل توجهی را برای خرید مبل به‌دنبال دارد. در ادامه ابتدا به بیان مزیت‌های خرید از این بازار، سپس معایب خرید مبل از جاجرود را بیان می‌کنیم.

مزایای بازار مبل جاجرود

خرید مبل از بازار مبل می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شمایی باشد که به‌دنبال تنوع بسیار در فاصله نزدیک هستید. در ادامه برخی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که خرید از این بازار برایتان به ارمغان می‌آورد را بیان کرده‌ایم.

  • جاجرود منطقه‌ای با آب‌وهوای خوب و دور از شلوغی شهر است که در کنار خرید مبل منزل می‌توانید از آب‌وهوای پاکیزه این منطقه هم لذت می‌برید.
  • وسعت گالری‌های مبل در این بازار بسیار زیاد است که باعث ارائه تنوع بالایی از مدل‌های مبل در هر فروشگاه می‌شود.
  • مشکلات پارک خودرو وجود ندارد و پاساژگردی‌ها راحت‌تر انجام می‌شود؛ زیرا تمامی فروشگاه‌ها در یک سمت خیابان و به‌صورت خطی قرار دارند.
  • بیشتر فروشگاه‌ها تولیدی مبل دارند یا مبلمانشان را از کارخانه‌های مبل معتبر منطقه تأمین می‌کنند.
  • تنوع بسیار زیادی در قیمت‌ها وجود دارد؛ از مبلمان میان‌رده تا مبلمان لوکس و گران‌قیمت، همه در یک مکان در دسترس هستند.
  • اکثر فروشگاه‌ها امکانات رفاهی مانند سرویس بهداشتی را فراهم می‌کنند.
  • برندهای بزرگ این منطقه تاریخچه طولانی دارند و خدمات و کیفیت آن‌ها قابل بررسی است.

معایب بازار مبل جاجرود

با اینکه این بازار مزیت‌های بی‌شماری برای خرید مبل به همراه دارد، اما برخی معایب را هم می‌توان در میان تمام این مزیت‌ها مشاهده کرد.

  • فاصله حدود ۱۵ کیلومتری از تهران ممکن است برای برخی مردم مسئله‌ مهمی در دسترسی به این مکان باشد.
  • میانگین قیمت‌ها بالاتر از سایر بازارهای مبل است؛ اما این قیمت‌ها می‌تواند به‌دلیل کیفیت و خدمات بهتر فروشگاه‌های بازار جاجرود باشد.
  • با اینکه فروشگاه‌های مبل مختلفی در این بازار به چشم می‌خورد؛ اما مراکز معتبری برای خرید پارچه و چرم در جاجرود وجود ندارد.

سخن پایانی

بازار مبل جاجرود با ویژگی‌ها و مزایای خاص خود یکی از مقاصد محبوب برای خرید مبلمان در شرق تهران است. این بازار با وسعت گالری‌های بزرگ و تنوع بالای محصولات، فضایی آرام و دور از شلوغی شهر برای خریداران ارائه می‌دهد. بازار جاجرود تنوع قیمتی گسترده‌ای دارد؛ به‌علاوه مبل‌های متنوعی از جمله مبلمان میان‌رده تا لوکس که اغلب از کیفیت برندهای محلی برخوردارند را شامل می‌شود. این بازار بیش از 500 فروشگاه دارد که هر کدام از این فروشگاه‌ها محصولات متنوع و باکیفیتی ارائه می‌دهند. با خرید از بازار مبل جاجرود، تجربه‌ای متفاوت و خاص را تجربه خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *