در حال نمایش 2 نتیجه

فرم دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان وودن

نام و نام خانوادگی خود را برای ما ارسال کنین تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

نام و نام خانوادگی(الزامی)
آیینه کنسول فلزی

راهنما خرید میز آینه کنسول فلزی

میز کنسول یک وسیله کاربردی و در عین حال تزئینی است که در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می گیرد. میز کنسول فلزی هم یکی از انواع آن است که مورد توجه بسیاری از افراد است. شما میتوانید این مدل منحصر به فرد را در هر بخشی از منزل چیدمان کنید و در برخی موارد می توانید جهت این تکمیل شدن از متریال های چوبی و هم سنگی استفاده کنید. در ادامه در این مطلب از وون مبل به بررسی این موضوع می پردازیم.

خرید میز کنسول فلزی

اگر به دنبال سبک مدرن و القا کردن این طراحی در منزل خود هستید، خرید میز کنسول فلزی می تواند در این چیدمان کمک بیشتری به شما کند. در واقع این محصول در طراحی های متفاوتی تولید شده و در برخی موارد پایه ها فلز و در برخی موارد بدنه محصول کاملا فلزی است. حتی در برخی موارد این متریال با چوب و سنگ هم ترکیب می شود و محصول فوق العاده ای تولید می شود. از این رو شما باید با توجه به دکور فضای داخلی  خود این انتخاب را انجام دهید.

خرید میز کنسول فلزی

قیمت میز آینه کنسول فلزی

قیمت میز آینه کنسول فلزی با توجه به درجه بندی متریال و نوع فلز آن سنجیده می شود. متریال فلز به علت درخشش خاص خود مورد توجه بسیاری از افراد بوده و سبب لوکس شدن منزل شما می شود. این فلز می تواند به صورت استیل و آلیاژهای ترکیبی باشد و در محصولات متنوع متفاوت است.

انواع میز کنسول فلزی

میز کنسول فلزی با توجه به کاربرد و متریال های ترکیب شده در آن خود به انواع مختلفی دسته بندی می شود. از این رو شما باید با توجه به نیاز و همچنین متراژ فضای داخلی خود این محصول را انتخاب و خریداری کنید.

میز آینه کنسول چوبی فلزی

از زیباترین ترکیب ها که دو سبک را به صورت همزمان در منزل شما ایجاد می کند، می توان میز آینه کنسول چوبی فلزی اشاره کرد. در واقع طراحی این مدل جدید به گونه ای است که در سطح خود کاملا چوبی بوده و در پایه ها و قسمت هایی از بدنه در قالب فلز تولید شده است. از این رو اگر هر دو ویژگی را در منزل خود می پسندید، خرید این محصول فوق العاده به شما پیشنهاد می شود.

میز آینه کنسول فلزی مدرن

میز آینه کنسول فلزی مدرن از محبوب ترین محصولات در بازار سرویس های لوازم منزل است. در واقع متریال فلز شکوه و عظمت بسیاری را ویژگی های سطح و براقیت خود در منزل القا می کند. برای چیدمان بهتر است که از قاب آینه همرنگ با خودش انتخاب و سپس چیدمان کنید. از مهم ترین نکات هماهنگی این ترکیب رنگ فلز همراه با طراحی خود محصول است. از این رو در زمان خرید حتما به این نکات توجه کنید.

میز آینه کنسول فلزی عروس

تکمیل لیست جهیزیه زوج های جوان از مهم ترین نکاتی است که در زمان خرید مورد توجه بسیاری است. از این رو میز آینه کنسول فلزی عروس هم از مدل هایی که به شما در این لیست کمک می کند. در واقع شما با انتخاب این محصول سبک مدرن را در منزل خود ایجاد می کنید و در دیگر لوازمات منزل هم شاهد بخشی از فلز هستیم. بنابراین حتما با هارمونی رنگ متریال که طلایی، برنز و سیلور باشد، دقت کنید و بهترین وسایل را در اولین دیزاین خود چیدمان کنید.

خرید میز کنسول فلزی عروس

میز آینه کنسول پایه فلزی

میز آینه کنسول پایه فلزی در طراحی های متفاوتی در بازار مشاهده می شود و شما می توانید با سلیقه خود این پایه را انتخاب کنید. انتخاب رنگ پایه ها هم با توجه به سلیقه و هم با توجه به دیگر وسایل منزل می تواند مورد انتخاب قرار بگیرد. پس شما در هنگام خرید هم به کیفیت و هم به هارمونی رنگ این محصول توجه کنید.

خرید اینترنتی میز آینه کنسول فلزی در وودن مبل

در وب سایت وودن مبل شرایطی برای شما فراهم شده است تا بتوانید به صورت خرید اینترنتی میز آینه کنسول فلزی خود را سفارش بدهید. از این رو شما می توانید هم به صورت نقدی و هم با شرایط اقساطی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

شما در این خرید در تمامی مراحل راهنمایی می شوید و می توانید با توجه به این مشاوره و انتخاب بهترین محصول را خریداری کنید

سبد خرید