دکوراسیون

میز ناهارخوری شیشه‌ای: ترند جدید دنیای دکوراسیون

میزناهارخوری شیشه ای جدید

یکی از انواع میز ناهار خوری، میز ناهار خوری شیشه‌ای است که به دلیل شفافیت و چشم نواز بودن، گزینه‌ای عالی برای فضای غذاخوری منزل محسوب می‌شود. میزهای شیشه‌ای در سبک‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند و دارای تنوع بالایی هستند. بنابراین با توجه به سلیقه و نوع دکوراسیون خود، می‌توانید میز مناسب را انتخاب کنید. این ترند جدید دنیای دکوراسیون، با بازتاب نور، باعث افزایش روشنایی اتاق شده و فضا را وسیع‌تر نشان می‌دهد. مزایای میز ناهار خوری شیشه‌ای موجب شده که به یکی از گزینه‌های اول مردم در هنگام انتخاب میز ناهار خوری تبدیل شود. در این مقاله از وودن مبل به هر آن‌چه که باید در هنگام خرید میز ناهار خوری شیشه‌ای بدانید، می‌پردازیم؛ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نکات مهم انتخاب ناهار خوری از جنس شیشه

در هنگام انتخاب میز ناهار خوری شیشه‌ای نکات زیر را به خاطر بسپارید:
از آنجایی که شیشه شکننده بوده و احتمال آسیب دیدن آن از سایر مدل‌های میز بسیار بیشتر است، اگر کودک خردسال و بازیگوشی دارید، بهتر است به سراغ انتخاب این مدل میز نروید و یا به سراغ آن دسته از میزهای شیشه‌ای بروید که از کیفیت و مقاومت آن‌ها مطمئن هستید. یکی از مهمترین نکات در هنگام انتخاب میز ناهار خوری این است که به دوام و ماندگاری و کیفیت ساخت میز توجه کنید.

علاوه بر موارد فوق، توجه به برند میز ناهار خوری و سابقه و میزان رضایت خریداران قبلی در هنگام انتخاب میز ناهار خوری شیشه‌ای بسیار مهم است. در هنگام انتخاب صندلی‌های میز دقت داشته باشید که از نظر طرح و رنگ، با هم تا حدی هماهنگی باشند و حداقل از یک نقطه مشترک برخوردار باشند.

انواع میز ناهار خوری شیشه ای

در هنگام خرید میز ناهار خوری شیشه‌ای علاوه بر نکات ذکر شده، باید با انواع این مدل میز آشنایی داشته باشید. از انواع میز ناهار خوری شیشه‌ای می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 نکات مهم انتخاب ناهار خوری از جنس شیشه

میز ناهار خوری شیشه ای گرد

این نوع میز ناهار خوری برای فضاهای کوچک و خانه‌های نقلی، مناسب است. میز ناهار خوری شیشه ای گرد باعث ایجاد یک فضای صمیمی می‌شود و جوابگوی نیاز خانواده‌های کم جمعیت خواهد بود. چنان‌چه خانواده شلوغی دارید، این مدل میز ناهار خوری برای شما چندان مناسب نیست.

میز ناهار خوری شیشه ای گرد

میز ناهار خوری شیشه ای مستطیل

یکی از پر طرفدارترین انواع میز ناهار خوری شیشه‌ای، میز ناهارخوری شیشه‌ای مستطیلی است. این مدل از میز ناهار خوری برای خانواده‌های پر جمعیت و خانه‌های بزرگ انتخاب خوبی محسوب می‌شود.

میز ناهار خوری شیشه ای مستطیل

میز ناهار خوری شیشه ای مربع

اگر فضایی که برای آن به دنبال میز شیشه ای هستید، مربعی شکل است، میز ناهار خوری شیشه ای مربع بهترین انتخاب خواهد بود. این مدل از میز ناهار خوری برای فضاهای کوچک کاملا مناسب است. میز ناهار خوری مربعی برای خانواده‌هایی با جمعیت بیش از ۴ نفر انتخاب خوبی نخواهد بود و توصیه ما به شما این است در چنین مواردی به سراغ میز مستطیلی بروید.

نمایش 84 از 4137 موارد رسانه بارگذاری بیشتر در حال بارگذاری 1 / 1 – میز ناهار خوری شیشه ای مربع.webp جزئیات پیوست میز ناهار خوری شیشه ای مربع

مزایا انتخاب میز ناهار خوری شیشه ای

مزایای میز ناهار خوری شیشه‌ای باعث شده که همواره یکی از انواع پر فروش میز باشد و طرفداران خاص خود را داشته باشد. از مهمترین مزایای میز ناهار خوری شیشه‌ای می توان موارد زیر را بیان کرد:

  • ظاهر میز ناهارخوری شیشه‌ای زیبا و شیک بوده و باعث زیبا نشان دادن فضای منزل می‌شود.
  • این مدل میزها از قیمت مناسبی برخوردارند.
  • میز ناهار خوری شیشه ای فضای منزل شما را وسیع‌تر نشان می‌دهد.
  • از آنجایی که شیشه باعث بازتاب نور می‌شود، اتاق یا پذیرایی شما روشن‌تر دیده خواهد شد.
  • تمیز کردن میزهای شیشه‌ای نسبت به سایر مدل‌های میز ناهار خوری آسان‌تر است و فقط به یک شیشه پاک کن و دستمال نیاز خواهید داشت.
  • میز ناهارخوری شیشه‌ای به روز و مدرن محسوب می‌شود و برای منازلی با دکوراسیون مدرن مناسب است.
  • اگر در نگهداری از این نوع میزها دقت کنید، می‌توانید تا چندین سال از آن‌ها استفاده کنید.
  • از آنجایی که تنوع این مدل میز ناهار خوری بالاست، می‌توانید آن مدل که با سلیقه و نیاز شما همخوانی دارد، تهیه کنید.
  • میز ناهارخوری شیشه‌ای از جلوه زیادی برخوردار است و گذاشتن این مدل میزها در پذیرایی یا آشپزخانه موجب زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما خواهد شد.
  • نمایش 85 از 4138 موارد رسانه بارگذاری بیشتر در حال بارگذاری 1 / 1 – مزایا انتخاب میز ناهار خوری شیشه ای.webp جزئیات پیوست مزایا انتخاب میز ناهار خوری شیشه ای

معایب میز ناهار خوری شیشه ای

با وجود مزایایی که برای میز ناهار خوری شیشه‌ای عنوان کردیم، این نوع نیز معایبی نیز دارد که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

هر گونه آلودگی مانند لک نوشیدنی‌ها و جای انگشت و… بر روی میز ناهارخوری شیشه‌ای نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر نمایان می‌شود. این مشکل باعث می‌شود که به تمیز کردن مداوم نیاز داشته باشد.
این مدل میز ناهار خوری برای آن دسته از خانواده‌هایی که درون منزل حیوان خانگی نگه می‌دارند یا کودک کم سن و سال دارند، چندان مناسب نیست و در صورت شکستن می‌تواند به افراد به ویژه کودکان آسیب وارد کند.
به همین دلیل اگر به دنبال خرید میز ناهار خوری شیشه‌ای هستید، مدل‌هایی را انتخاب کنید که از لبه‌های گرد برخوردار باشند.

معایب میز ناهار خوری شیشه ای

میز ناهار خوری شیشه‌ای به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

اگر از آن دسته از افرادی هستید که مدام به نظافت و تمیز کردن اسباب و اثایه خود می‌پردازید، می توانید میز شیشه‌ای تهیه کنید، زیرا کوچک‌ترین اثر انگشت و… بر روی این میز به آسانی نمایان می‌شود. همچنین این نوع میز به دلیل احتمال شکستگی در صورت آسیب دیدن، برای افرادی که فرزند خردسال یا حیوان خانگی ندارند، مناسب‌تر است. اگر به دنبال بزرگ تر نشان دادن فضای منزل و انعکاس نور هستید، میز ناهار خوری شیشه‌ای بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

میزناهارخوری شیشه ای جدید 2024

جمع بندی

در این مقاله به ذکر نکات مهم در هنگام خرید میز ناهار خوری شیشه‌ای پرداختیم و ضمن بررسی مزایا و معایب این مدل میز، انواع آن را برای شما شرح دادیم. در پایان می‌توان گفت اگر کودک کم سن و سال و یا حیوان خانگی در منزل ندارید و نگران بازی بچه‌ها در اطراف میز و آسیب‌های احتمالی در اثر شکسته شدن آن نیستید، می‌توانید با خریداری کردن این نوع میز، زیبایی را به فضای منزل خود هدیه دهید و ضمن وسیع‌تر و روشن‌تر نشان دادن فضای منزل خود، از زیبایی میز ناهار خوری شیشه‌ای هم برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *