چیدمان منزل

ویژگی های پارچه مبلی باکیفیت

خرید پارچه مبلی

بهترین نوع پارچه مبل کدام است؟

یکی از مهم ترین بخش‌هایی که در خرید مبل توجه همه را به خود جلب می‌کند، پارچه به‌کار رفته و مصرفی در مبل است.

پارچه مبل اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و ماندگاری و مقاومت لازم را نداشته باشد، خیلی زود فرسوده می‌شود و کارایی اولیه و زیبایی و جلوه مبلمانتان از بین می رود و این امر موجب می شود دوباره هزینه را متحمل و دست به جیب شوید. به همین‌دلیل در زمان خرید توجه لازم را داشته باشید و با دقت زیاد خرید را انجام بدهید که بهترین و مناسب‌ ترین پارچه را برای مبلمان خود انتخاب کنید.

البته خیلی از پارچه‌های مبلی موجود در بازار چینی هستند اما شما باید بهترین نوع آن را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که پارچه موردنظر کش نیاید و در عین حال لطافت خود را داشته باشد و یا پرزهای آن به مرور زمان کنده نشود و اصطلاحا کچلی نگیرد.

برای اینکه خیالتان راحت شود از خود فروشنده در این مورد سؤال کنید و بخواهید که اطلاعات لازم در مورد پارچه انتخابی را در اختیار شما قرار بدهد و در ضمانت‌نامه مقاومت پارچه را هم تأیید کند.پارچه مبلی چگونه انتخاب کنیم

پارچه‌های ترک هم نوع دیگری از پارچه‌های مورد استفاده در ساخت مبلمان است که از دیر باز طرفداران خودش را داشته است. اگر قصد خرید مبلمان سلطنتی را دارید به یاد داشته باشید که یکی از بهترین نوع پارچه در ساخت این نوع مبل، پارچه‌های یزد ایران است.

حتی به‌ نظر خود فروشندگان مبلمان این نوع پارچه برای مبل‌های سلطنتی حرف ندارند و جالب اینکه در بعضی از مواقع شاهد این هستیم که کشور ترکیه این نوع پارچه را می‌خرد و در نهایت آن را به اسم ترک بفروش می رساند.

همچنین بخوانید: پارچه مناسب مبلمان کلاسیک

ویژگی های پارچه مبلی باکیفیت

ویژگی پارچه خوب

پارچه مبلی باکیفیت موجود در بازار

پارچه‌های شانل، کوبلن، مخمل، چرم نانومیکرو، سلطنتی و … بخشی از پارچه‌هایی موجود در بازار است که در ساخت مبلمان از آنها استفاده می‌شود. رایج‌ ترین نوع آنها در مدل‌ مبل‌هایی با پارچه‌های مخمل و پارچه‌های سلطنتی هستند.

اگر به نمایشگاه ها و تولیدی ها مراجعه کنید به خوبی متوجه خواهید شد که برای مبلمان سلطنتی از پارچه‌های سلطنتی، برای مبلمان راحتی از مخمل، کتان، پارچه های اسپرت و برای مبلمان در اصطلاح «ال» از پارچه‌های چرم، طرح چرم و پارچه های اسپرت که دارای تنوع رانگی بالایی هستند استفاده می‌شود.

ویژگی های پارچه مبلی باکیفیت

روش های شناخت پارچه مبلی خوب و باکیفیت

بحث انتخاب پارچه مبلمان امری است کاملاً سلیقه‌ای است و بستگی به‌ نظر و خواسته مشتری دارد اما برای ایده گرفتن و راهنمایی بیشتر باید بگوییم که همواره در نظر داشته باشید که گراماژ تراکم پارچه اهمیت زیادی دارد و اینکه وقتی به پارچه مبلمان دست می‌کشید یک تکه است و به راحتی فشردگی آن را می‌توانید با لمس کردن احساس کنید.

همچنین بخوانید: روش های انتخاب رنگ پارچه مبلی

یکی دیگر از راه‌های مناسب برای شناخت تراکم پارچه این است که آن را جلوی نور بگیرید و آن را مقایسه کنید. پارچه مخمل براق معمولا پارچه مناسبی برای مبلمان استیل است و به این نوع از مبلمان زیبایی دوچندان و خاص می‌دهد.

معمولا پارچه های با کیفیت و خوب از نظر وزن سنگین‌تر اند و همیشه قیمت، ملاک بهتر بودن و کیفیت عالی پارچه مبلمان نیست. مبلی که در اون از متریال بی کیفیت استفاده شود و جنس خوبی نداشته باشد زیبایی هم ندارد و این را می‌توانید در نگاه اول به مبلمان به وضوح احساس کنید.

همچنین بخوانید: پارچه مبلی همنام با برندهای خودرو

ویژگی های پارچه مبلی باکیفیت

قیمت پارچه مبلی

جهت اطلاع از قیمت پارچه مبلی و دیدن نمونه های پارچه های مبلی با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

پارچه مبلی چگونه انتخاب کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *