چیدمان منزل

انواع پارچه مبل در بازار ایران

پارچه مبل

پارچه های مبلی که شاید نام های مذکور برای پارچه کمی نامرسوم به نظر برسند، اما خود آن ها حتی بیش تر از این شما را شگفت زده خواهند کرد! پارچه های مبلی جدید که این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

نمونه های لوکس و زیبای طراحی شده با نام معروف ترین برندهای اتومبیل و غیره هستند که تنوع طرح و رنگ آن ها در کنار مرغوبیت شان، واقعا مثال زدنی است.

این پارچه ها که این روزها حسابی درطراحی دکوراسیون داخلی منازل غوغا به پا کرده اند، آن قدر زیبا و متمایز هستند که حتما عاشق شان خواهید شد. برای آشنایی با معروف ترین مدل های امروزی پارچه رومبلی همراه ما باشید.

 

پارچه پورشه

پارچه پورشه که این روزها خیلی محبوبیت پیدا کرده است، از تنوع طرح و رنگ فوق العاده ای برخوردار است. بافت این پارچه شبیه مخمل است، با این تفاوت که انتخاب این پارچه باعث می شود رویه ی مبل های شما خواب کم تری داشته باشند و ردی بر روی آن ها باقی نماند.

پورشه یک پارچه مدرن و ساخت کشور چین است که بیشتر به عنوان رویه مبل های مدرن استفاده می شود. این پارچه سطح صافی دارد و پرزهای آن نیز بسیار کوتاه هستند. پارچه ی پورشه را می توانید در مدل های ساده یا طرح دار تهیه کنید. رنگ های آن نیز بسیار متنوع هستند.

همچنین بخوانید: پارچه مناسب مبلمان کلاسیک

پارجه مبل

پارچه مازراتی از پارچه های مبلی مدرن

مازراتی یکی دیگر از برندهای ساخت چین می باشد. این پارچه از دیگر نمونه های مدرن به شمار می رود که این روزها استفاده از آن مد شده است. این پارچه شباهت زیادی به پارچه های پورشه دارند و دقیقا مثل آن ها خواب کمی دارند، اما سطح آن ها چندان صاف نیست و کمی برجستگی دارند. پارچه های مازراتی بافت ریز و پشت سرهمی دارند و دارای خطوط در هم تنیده و نقطه ای هستند.

طرح های موجود در میان انواع پارچه های مازراتی بسیار متنوع است و هر کدام از آن ها نقش و بافت مخصوص به خود را دارند که آن ها را بسیار جذاب و متمایز می سازد. طیف رنگ های این پارچه نیز مثل پورشه متنوع است. این نوع پارچه نیز برای مبلمان و دکوراسیون مدرن مناسب است.

 

پارچه مبلی تایتانیک

نام تایتانیک یکی دیگر از نام های جدیدی است که در میان انواع پارچه های مدرن محبوبیت پیدا کرده است. جنس این پارچه از جیر و بسیار نرم و انعطاف پذیر است و تنوع رنگی آن نیز فوق العاده می باشد. تایتانیک از جمله برندهای وارداتی ساخت کشور چین است و قیمت مناسبی دارد.

سطح پارچه تایتانیک به خاطر نوع بافت آن براق به نظر می رسد که جذابیت زیادی به مبل ها می بخشد. این پارچه نیز دارای نقش های زیبا و متعددی است که می توانید از آن میان آن ها نوع دلخواه خود را انتخاب کنید. پارچه های تایتانیک به عنوان رویه مبلمان استیل، کلاسیک، اسپرت و راحتی مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین بخوانید: ویژگی های پارچه مبلی باکیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *