چیدمان منزل

طبقه بندی تخت خواب دونفره بر اساس مدل

انواع تخت خواب های دو نفره بر اساس مدل آن ها

تخت خواب دو نفره با تاج جداگانه

این سبک از تخت خواب های دو نفره دارای کفیِ تخت است که تشک یا خوشخواب روی آن قرار می گیرد و در قسمت بالای آن، تاج تخت به صورت جداگانه قرار داده می شود. که تخت خواب ها هیچ چهارچوبی ندارد پس می توان گفت به همین دلیل بسیار مقرون به صرفه نیز می باشند. همچنین اگر قصد تغییر دکوراسیون داشته باشید این سبک از تخت به راحتی قابل انعطاف و تغییر است.

تخت خواب دو نفره با تاج متصل به چهارچوب

انواع تخت خواب های دو نفره بر اساس مدل آن ها رایج ترین مدل تخت خواب دو نفره این سبک از تخت است که تاج و چهارچوب آن از یک جنس است و به یکدیگر متصل می باشند.

تخت خواب دو نفره با تاج و پایین تخت

این مدل از تخت خواب دو نفره، دارای تاج و قسمت پایین تخت می باشد و اغلب از فلز و چوب تولید می شوند. در این مدل، تاج تخت همیشه از قسمت پایینی بلندتر ساخته می شود و جزئیات تزئینی به کار رفته در آن ها نیز کاملا مشابه به یکدیگر است. از مزیت های این مدل، فضای زیر آن است که می توان برای قرار دادن وسایلی که کمتر به آن ها نیاز دارید، از آن استفاده کنید.

تخت خواب دو نفره پلتفرم

تخت خواب دو نفره پلتفرم یک تخته ساده بهم پیوسته است که خوشخواب روی آن قرار می گیرد. این تخت خواب ها از چوب ساخته می شوند و دارای طراحی ساده هستند که باعث می شود مدرن جلوه کند. اما این را بدانید این نوع از تخت ها ارتفاع کمی تا زمین دارند و نمی توان از فضای زیرین آن استفاده کرد.

تخت خواب دو نفره سورتمه ای

طراحی این مدل از تخت با خطوط منحنی در قسمت بالا و پایین تخت همراه است به صورتی که شکل نهایی آن شبیه سورتمه های قدیمی می باشد. از جمله مزیت های این تخت خواب این است که فضای مناسبی زیر آن قرار دارد و فاصله تخت تا زمین زیراد است و می توان از فضای زیری آن استفاده نمود. همچنین دارای تاج و قسمت پایینی است.

بهترین تختخواب دو نفره

تخت خواب دو نفره ستون دار

انواع تخت خواب های دو نفره بر اساس مدل آن ها تخت خواب های ستون دار و طراحی آن به زمان های دور از جمله به قرن ۱۶ میلادی باز می گردد در هر چهار گوشه این تخت ستون قرار داده شده است. ستون های این تخت معمولا دارای ارتفاع، حکاکی و جزئیات تزئینی می باشد و اغلب این تخت ها نیز دارای تاج هستند.

تخت خواب دو نفره سایبان دار

این سبک از تخت خواب های سایبان دار مانند تخت خواب های ستون دار در چهار طرف آن چهار ستون دیده می شود. اما در تخت خواب سایبان دار، بالای ستون ها تیرهای افقی به یکدیگر متصل شده اند.

در این سبک برای تزیین معمولا در بالای این نوع تخت ها پارچه های زیبایی قرار می دهند که جلوه بسیار زیبا و لوکسی را به اتاق خواب می دهد. اگر تخت خواب سایبان دار انتخاب می کنید باید اتاق خواب شما ارتفاع سقف بلندی داشته باشند.

تخت خواب دو نفره تاشو

تخت خواب های دو نفره تاشو به دلیل کمبود فضا در منازل این روزها به پرطرفدارترین محصولات تبدیل شده اند. این تخت دارای یک قفسه بسیار بزرگ است که تخت در وسط آن قرار می گیرد. با پایین کشیدن آن می توان روی آن بخوابید. تخت خواب های تاشو برای اتاق خواب های کوچک مناسب هستند.

تخت خواب دو نفره جک دار

این محصول از جمله مدل های مدرن و جدید هستند که در زیر آن فضای مخصوص برای قرار دادن وسایل وجود دارد. جکی که در زیر کفیِ تخت تعبیه شده کمک می کند به راحتی تشک را بالا آورید و به زیر آن دسترسی پیدا کنید.

تخت خواب دو نفره گرد

اگر می خواهید دکوراسیون اتاق تغییر دهید و تحولی چشمگیر در آن ایجاد کنید می توانید ازتخت خواب دو نفره گرد استفاده نمایید. این سبک از تخت بسیار خاص و شیک است و مخصوص اتاق های بزرگ است تا به طور کامل دیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *