دکوراسیون

نکات کلیدی در خرید مبل تختخواب شو ترکیه‌ای

خرید مبل راحتی تختخوابشو ترکیه ای در وودن مبل

امروزه به مدل مبل‌هایی که دارای چند کاربرد مختلف است، مبل‌های تختخواب شو می‌گویند. این محصولات در طراحی‌ها متنوع در بازار موجود است. از ویژگی‌های این مدل می‌توانیم به اشغال‌کردن فضای کم، کاربردهای فراوان و امکانات زیاد اشاره کرد. مبل تختخواب‌شو ترکیه‌ای یکی از این مدل‌هاست که سازنده آن کشور ترکیه است و دارای کیفیت بالایی است.
همچنین این ویژگی‌های پرطرف‌دار سبب شده که قیمت مبل تختخواب شو ترکیه‌ای گران‌تر باشد و موردتوجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. از آنجایی این محصول دارای علاقه‌مندان بسیاری است، در این مطلب از وودن مبل به بررسی این مبل ترک می‌پردازیم.

خرید مبل تختخوابشو راحتی ترکیه ای در وودن مبل

آشنایی با مبل تختخواب شو ترکیه‌ای

همان‌طور که می‌دانید وسایل چند کاربردی همیشه موردتوجه شما است. این مدل علاوه بر صرفه‌جویی در فضا و هم هزینه، کاربردهای متنوعی را در منزل شما القا می‌کند. ازآنجایی‌که بیشتر منازل آپارتمانی بوده و دارای فضای محدودی هستند، مبل تختخواب شو ترکیه‌ای تمام این نیازها را رفع می‌کند.
برخی افراد علاقه دارند که بر روی کاناپه منزل خود استراحت کنند. در واقع درازکشیدن بر روی آن مناسب نیست و در منزل خود دارای فضای محدودی هستند. ازاین‌رو مبل تختخواب شو مناسب این افراد بوده و در دو تایم از شبانه‌روز در دو وسیله متفاوت استفاده کنید. در واقع این محصول به‌عنوان نشیمنی برای نشستن و هم تختخوابی برای خوابیدن در اتاق‌خواب مورداستفاده قرار می‌گیرد. ازاین‌رو به مزایا و انواع این محصول کاربردی می‌پردازیم.

خرید مبل راحتی تخت خوابشو ترکیه ای در وودن مبل

مزایا خرید مبل تختخواب شو ترک

مبل تختخواب شو ترک در دسته مبل‌های راحتی قرار دارد و در بازار دارای تنوع‌های بسیاری است. اگر این محصول به روش درست و اصولی مورداستفاده قرار گیرد، دارای طول عمر زیادی است. ازآنجایی‌که این مدل دارای مکانیزم تخت شدن است، باید از استحکام خوبی برخوردار باشد.
از دیگر مزایا می‌توانیم به طراحی کم جا بودن آن اشاره کنیم. در واقع فضای کمی را اشغال و جابه‌جاشدن آن به‌راحتی انجام می‌شود. طراحی این مدل به‌گونه‌ای است که در مدل‌های ترک آن دارای باکسی است. این باکس به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.
ازآنجایی‌که این محصول دارای مزایای فراوانی است، این نکات بر روی قیمت مبل تختخواب شو ترکیه‌ای تأثیر می‌گذارد. ازاین‌رو به بررسی این عوامل تأثیرگذار می‌پردازیم.

خرید مبل راحتی تختخوابشو ترکیه ای وودن مبل

عوامل مؤثر بر قیمت مبل تختخواب شو ترکیه‌ای

عوامل زیادی بر روی قیمت مبل تختخواب شو ترکیه‌ای تأثیر می‌گذارد و ما مهم‌ترین موارد را برای شما بیان و به بررسی بیشتر آن می‌پردازیم.

مبل راحتی تختخوابشو بزرگ ترکیه ای وودن مبل

ابعاد و ظرفیت

هر چقدر که ابعاد و ظرفیت مبل تختخواب شو ترکیه‌ای شما تغییر کند، بر روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد. در واقع هر چقدر که این محصول بزرگ‌تر و نشیمن آن افزایش می‌یابد، از متریال بیشتری مورداستفاده قرار می‌گیرد و بالعکس. ازاین‌رو شما باید محصولی را متناسب با فضای منزل و نیاز دیزاین خود انتخاب کنید.

ابعاد و ندازه مبل تختخوابشو ترکیه ای وودن مبل

کیفیت متریال

برای اینکه دوام و مقاومت مبل شما باگذشت زمان همچنان حفظ شود، کیفیت متریال از مهم‌ترین نکات است. کیفیت متریال به جنس چوب، پارچه، نشیمن و طراحی کلی آن برمی‌گردد. اگر محصول از متریال‌های مرغوب تهیه شود، این ویژگی بر روی قیمت‌گذاری مبل تختخواب شو ترک تأثیر می‌گذارد. از این اگر بودجه در اولویت‌های شما است، انتخاب محصول باکیفیت متوسط به شما پیشنهاد می‌شود. این راهکار به شما این امکان را می‌دهد تا مدل و محصول موردنظر خود را خریداری کنید.

کیفیت متریال مبل تختخوابشو وودن مبل

نوع مکانیزم

همان‌طور که می‌دانید برخی مبل‌های تختخواب‌شو ترک دارای قابلیت مکانیزم بوده است. این ویژگی دارای ریل‌ها فلزی در کناره‌ای مدل است و سبب باز شدن تکیه‌گاه و به دنبال آن محصول نهایی یعنی تخت یک‌نفره است. در برخی مدل‌های دیگر در پایین کاناپه قابلیتی وجود دارد که کاملاً به‌اندازه ابعاد تخت شدن در کف کاناپه و یا تکی قرار دارد و در آید. این ویژگی در کاناپه به شما یک‌تخت دونفره را می‌دهد و کاملاً با فضای محدود شما سازگار می‌شود. امکان تخت یک یا دونفره شدن به مکانیزم مبل شما بستگی دارد و همین موضوع بر روی قیمت آن تأثیرگذار است.

خرید مبل مکانیزم ترکیه ای وودن مبل

برند و طراحی

شرکت تولیدکننده یا همان برند محصول از اولویت‌های برخی افراد در زمان خرید است. ازآنجایی‌که برندها دارای ویژگی شرکتی و شناخته‌تر در حوزه خود هستند، دارای قیمت بالاتری هم هستند. این برندها سعی می‌کنند تا با بالاترین کیفیت محصول خود را عرضه کنند و افراد بسیاری را به خود جذب می‌کنند.

طراحی مبل راحتی مکانیزم تختخوابشو وودن مبل

انواع مبل تختخواب شو (بر اساس سبک و مدل)

اگر بخواهیم مبل تختخوابشو ترک را به انواع مختلفی دسته‌بندی کنیم به 4 مدل زیر به طور کلی تقسیم بندی می شود.

مبل راحتی تختخوابشو وودن مبل

مبل تختخواب شو ترک در تکیه‌گاه

این محصول همان‌طور که از اسم آن مشخص است، قابلیت تختخواب شدن آن در تکیه‌گاه است. در واقع با کمی فشار به سمت عقب و حرکت تکیه‌گاه به حداکثر فضای خود یک‌تخت خواب را برای شما ایجاد می‌کند. این تختخواب ظرفیت 1 نفر را دارد و بیشتر در کاناپه های ست مبلمان راحتی قرار دارد.

مبل راحتی تختخوابشو خارجی وودن مبل

مبل تختخواب شو ترک در نشیمن

مدل مبل تختخوابشو ترک در نشیمن از پرطرف‌دارترین مدل‌ها در ترکیه است. در واقع در هر کاناپه و تک‌نفره یک قطعه به‌اندازه 60 ال 70 سانتی در پایین کف قرار دارد و در زمان نیاز با ریل های خود بیرون می آید. این ویژگی در این محصول در کاناپه ها امکان تخت خواب دونفره را فراهم می‌کند. این مدل در کشور ما دارای تنوع کمی است و در برخی فروشگاه ها پیدا می شود.

مبل تختخواب شو ترک وودن مبل

مبل ال تختخواب‌شو ترک

این محصول در طراحی مبل ال بوده و قابلیت تختخواب شو در آن اجرا شده است. این ویژگی به شما کمک می‌کند که اگر مبل خود را در برابر تلویزیون چیدمان کنید، راحتی و آرامش بیشتری را در فضای چیدمان خود داشته باشید.

خرید مبل راحتی تختخوابشو ترک وودن مبل

 

مراقبت و نگهداری از مبل تختخواب شو ترکیه‌ای

همان‌طور که می‌دانید هر وسیله‌ای که در منزل بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرد، نیاز به اصولی برای مراقبت و نگهداری از آن دارد. مبل تختخواب‌شو ترکیه‌ای به علت ویژگی‌های کاربردی و راحتی فوق‌العاده آن نیاز به رعایت نکاتی در زمان استفاده از آن دارد. در ادامه از این مطلب به بررسی این موارد می‌پردازیم.

خرید مبل راحتی تختخوابشو مکانیزم ترکیه ای وودن مبل

نکات تمیزکاری و نگهداری از مبل تختخواب شو

شما باید نسبت به آن نیازی که محصول برای آن تعریف شده است، از مبل تختخواب شو استفاده کنید. در واقع از پریدن، ایستادن و بازی و تکاپو کودکان بر روی آن جلوگیری کنید، زیرا این عمل سبب کاهش طول عمر مبل شما می‌شود. این مبلمان باید در مکانی بدون رطوبت و گرمای زیاد قرار گیرد. زیرا این عوامل محیطی سبب آسیب رساندن به محصول شما می‌شود.
سعی کنید که در زمان باز و بسته کردن حالت تختخواب شو مبل آن را به‌صورت اصولی انجام دهید. در واقع ممکن است که با روش‌های نادرست به جک‌ها و یراق‌آلات آن آسیب فراوان وارد و سبب کاهش عمر و مقاومت آن شود.

تمیزکردن مبل تختخوابشو در وودن مبل

توصیه‌هایی برای افزایش طول عمر مبل تختخواب شو

درصورتی‌که از قابلیت تختخواب شدن مبل خود استفاده نمی‌کنید، هر چند وقت یکبار به گردگیری و تمیزکردن آن بپردازید. این نظافت به افزایش طول عمر آن کمک می‌کند. استفاده از دستمال مرطوب با آب و یا جاروبرقی برای تمیزکردن سطح پارچه مبل پیشنهاد می‌شود. زیرا استفاده از مواد شیمیایی ممکن است که هم به بافت و هم به مقاومت پارچه آسیب برساند. حتی باید به جنس پارچه خود دقت کنید تا باتوجه‌به جنس آن و شیوه تمیزشدن آن شروع به نظافت آن کنید.

خرید مبل راحتی تختخوابشو وودن مبل

جمع‌بندی

مبل تختخواب‌شو ترک از کاربردی‌ترین مدل‌هایی است که افراد بسیاری جذب آن می‌شوند. این محصول در عین طراحی منحصربه‌فرد دارای کاربردی متنوع است. افرادی که قصد خرید یک مبل راحتی و به دنبال آن یک‌تخت خواب استثنایی را دارند، این مدل پیشنهاد می‌شود. در واقع از همه مهم‌تر این مبل به کسانی که دارای فضای محدودی هستند، پیشنهاد می‌شود.
در این وبلاگ از خرید مبل تختخواب‌ شو وودن مبل سعی کردیم تا تمامی نکاتی در مورد معرفی این محصول و عوامل تأثیرگذار بر قیمت مبل تختخواب‌شو را برایتان بیان کنیم. امیدواریم که با رعایت این نکات تجربه خوبی از خرید و استفاده از این مبلمان را داشته باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *