دکوراسیون

پرفروش ترین مدل های ناهار خوری سال 1403

امروزه سرویس‌های ناهارخوری به یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار در فضای منزل تبدیل شده و باعث افزایش جلوه و زیبایی دکوراسیون شما می‌شود. اکثر افراد به دنبال ایجاد فضاهایی هستند که علاوه بر کاربردی بودن، به زیبایی دکوراسیون منزل نیز بیافزاید. همان‌طور که می‌دانید، میزهای ناهار خوری در سبک‌ها و اشکال مختلف طراحی و ساخته می‌شوند و هر ساله مدل‌های جدیدی به بازار می آیند. از آنجایی که انتخاب یک میز ناهارخوری به روز و هماهنگ با سبک دکوراسیون داخلی باعث افزایش زیبایی فضای داخلی خواهد شد؛ در این مقاله از وودن مبل به معرفی انواع مدل میز ناهار خوری 1403 می‌پردازیم؛ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

میز ناهار خوری فلزی و مدرن

یکی از انواع میزهای ترند امسال، میز ناهارخوری فلزی و به سبک مدرن است. انتخاب میز ناهار خوری مدرن محیط را شیک و به روز نشان می‌دهد. میزهای مدرن ساده هستند و طراحی آن‌ها به سبک مینیمال نزدیک است. درواقع طراحی بدون پیچیدگی خاصی صورت گرفته و میزها غالبا تک‌رنگ هستند. در این سبک بیشتر از رنگ‌های خنثی مانند سیاه، سفید، کرم، خاکستری و… استفاده می‌شود. میز ناهار خوری فلزی و مدرن بیشتر در منازلی با دکوراسیون غیر چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای ایجاد هارمونی و زیبایی بیشتر در دکوراسیون منزل، بهتر است سایر اثاثیه از نظر جنس و رنگ با میز غذاخوری فلزی مدرن هماهنگ باشند.

مزایا و معایب

از مزایای خرید میز ناهار خوری فلزی و مدرن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوام بالا

میزهای فلزی مدرن به دلیل ساخته شدن از متریال فلز دوام و ماندگاری بالایی دارند و به آسانی خراشیده یا شکسته نمی‌شوند.

نظافت آسان

نظافت سطوح فلزی آسان‌تر است و به آسانی تمیز می‌شود.

طراحی مدرن

به روز بودن این مدل میزها موجب می‌شود که ظاهر دکوراسیون منزل شما مدرن و شیک جلوه کند.
اما در کنار این مزایا ممکن است معایبی هم داشته باشند، این معایب عبارتند از:

انتقال حرارت

سطوح فلزی به سرعت گرم یا سرد می‌شوند و این امر می‌تواند موجب تغییر دمای غذا شود.
جذابیت ظاهری کم: این مدل میزها نسبت به میزهای چوبی جذابیت کمتری دارند.

ناهار خوری فلزی و مدرن در چه دکوراسیون هایی مناسب است؟

در بین انواع مدل میز ناهار خوری 1403، میز ناهار خوری فلزی و مدرن برای دکوراسیون‌هایی مناسب است، که با این سبک هماهنگ هستند و با سایر عناصر در فضا سازگاری دارند. به طور کلی این نوع میزها برای فضاهای صنعتی و مدرن مناسب هستند.

میز ناهار خوری چوبی و مدرن

میز ناهار خوری چوبی و مدرن به دلیل داشتن ظاهر طبیعی و گرم، به فضای منزل یا سایر فضاهایی که شما در نظر دارید، حس زندگی و گرما می‌بخشد و به دلیل از چوب ساخته شده، حس طبیعت را به منزل شما می آورد. برای انتخاب میز ناهار خوری چوبی و مدرن باید هماهنگی با سایر عناصر دکوراسیون خود را در نظر بگیرید.

مزایا و معایب غذاخوری چوبی

از مزایای ناهار خوری چوبی و مدرن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظاهری طبیعی و گرم

این نوع میز ناهار خوری به دلیل ساخته شدن از چوب، طبیعت را به فضا آورده و به دکوراسیون شما گرما می‌بخشد.

تنوع طرح و رنگ

از آنجایی که چوب درختان مختلف به خودی خود دارای طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی هستند. می‌توان با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون منزل، مدل مناسب را انتخاب کرد.

 

تعمیرپذیری

اگر میز چوبی خراب شود، می‌توان آن را تعمیر کرد.

اما در کنار این مزایا، میز ناهارخوری چوبی با برخی معایب هم همراه است. این معایب عبارتند از:

آسیب پذیر بودن در مقابل خط و خش یا رطوبت و حشرات

میزهای چوبی ممکن است به آسانی دچار خراشیدگی شوند. و یا به دلیل قرار گرفتن در شرایط مرطوب پوسیده شده و یا حشراتی مانند موریانه به آن آسیب برساند.

نیاز به مراقبت بیشتر

به دلیل آسیب پذیری بالا، چوب نیاز به مراقبت بیشتری از فلز دارد.

ناهار خوری چوبی و مدرن در چه دکوراسیون هایی مناسب است؟

اگر دکوراسیون منزل شما به گونه‌ای است که می‌خواهید به فضا گرمای بیشتری ببخشید، میز ناهار خوری چوبی گزینه مناسبی است. همچنین اگر سایر اثاثیه مانند مبلمان، کمد و … چوبی هستند، استفاده از این نوع میز هماهنگی بیشتری به محیط می‌بخشد و چشم‌نوازتر است.

ناهار خوری چستر و کلاسیک

یکی از انواع مدل میز ناهار خوری 1403، میز ناهارخوری چستر و کلاسیک است. این سبک ناهارخوری همواره طرفداران خاص خود را دارد و یکی از پرفروش‌ترین انواع ناهار خوری محسوب می‌شود. بر روی قسمت پشتی صندلی‌های این مدل میز ناهار خوری، لمسه کاری‌هایی مشاهده میشود و به طور معمول صندلی‌ها از پایه‌هایی باریک برخوردارند. ناهار خوری چستر و کلاسیک در واقع ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن محسوب می‌شود. انتخاب میز ناهار خوری کلاسیک، موجب می‌شود که برای سال‌ها بتوانید از سرویس ناهار خوری خود استفاده کنید؛ زیرا به سادگی از مد نمی‌رود.

مزایا و معایب ناهار خوری چستر و کلاسیک

مزایای ناهار خوری چستر و کلاسیک عبارتند از:

سادگی سبک کلاسیک

سادگی و زیبایی ناهار خوری چستر و کلاسیک باعث می‌شود که برای مدت طولانی بتوان از آن استفاده کرد.

کم جا و سبک بودن

صندلی‌های چستر پایه‌های چوبی باریک و دسته‌های کوچکی دارند که با پایه صندلی هیچ فاصله‌ای ندارند و روکش به صورت یکسره‌ دوخته شده است. همچنین ابعاد آن‌ها خیلی بزرگ و جاگیر نیست.

راحتی

صندلی‌های این مدل ناهار خوری بسیار راحت هستند و لذت غذاخوردن را چند برابر می‌کنند.

روکش باکیفیت

در اغلب سرویس‌های چستر از پارچه باکیفیت برای روکش صندلی‌ها استفاده شده است.

از معایب سرویس ناهار خوری چستر نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آسیب پذیری

در اغلب اوقات برای پوشش صندلی‌های چستر از چرم استفاده می شود که در صورت عدم مراقبت دچار خراش خواهد شد.

نیاز به نگهداری و مراقبت

ناهار خوری چستر و کلاسیک نیاز به مراقبت و نگهداری بسیاری دارد.

ناهار خوری چستر و کلاسیک در چه دکوراسیون هایی مناسب است؟

در هنگام خرید ناهار خوری چستر و کلاسیک باید دقت داشته باشید که با طراحی دکوراسیون فضای غذاخوری منزل شما هماهنگ باشد. این مدل میز ناهار خوری برای محیط‌هایی با دکوراسیون به سبک کلاسیک کاملا مناسب است.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی مدل میز ناهار خوری 1403 پرداختیم. همان‌طور که در این مقاله گفته شد؛ هر کدام از انواع میز ناهار خوری دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. پیش از انتخاب و خرید ناهار خوری مناسب، باید به سبک دکوراسیون فضایی که میز را در آن‌جا قرار می‌دهید دقت کنید، تا میز با سایر عناصری که در فضا قرار دارد، هماهنگ باشد. همچنین باید به ابعاد محیط توجه کنید. در نهایت به متریال مورد استفاده در سرویس ناهار خوری دقت داشته باشید تا بتوانید یک ناهار خوری باکیفیت تهیه کنید. انواع میز ناهار خوری در فروشگاه وودن مبل برای شما گردآوری شده است و می‌توانید در هر کجا که هستید، از طریق خرید اینترنتی، به سرویس مورد نظر خود دست پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *