دکوراسیون

معرفی 20 مدل میز ناهار خوری مدرن 2024

معرفی 20 مدل میز ناهارخوری مدرن 2024

مدل میز ناهار خوری مدرن از آن دسته سبک‌های پرطرفدار در میان خانواده‌های ایرانی است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این محصول بیشتر در نسل‌های امروزی محبوب بوده و سبک جدیدی را در دکوراسیون آن ها ایجاد می‌کند. علاوه بر این محبوبیت‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده که همین موضوع باعث علاقمندی بسیاری از افراد به این سبک شده‌است. از آنجایی که این سبک و طراحی آن جدید بوده، در این وبلاگ از وودن مبل می‌خواهیم در ابتدا به بررسی این محصول و ویژگی‌های آن بپردازیم و در طی این مطلب 20 مدل از از ناهار خوری مدرن جدید را همراه با تصویر به شما معرفی می‌کنیم.

میزناهارخوری مدرن رنگ سبز در وودن مبل

ناهار خوری مدرن چیست؟

این سوال از آن دسته پرسش‌هایی است که بیشتر افراد چه در فروشگاه‌های آنلاین و چه در فروشگاه‌های حضوری با دیدن این محصول در ذهنشان بوجود می‌آید. در حقیقت اگر از آن دسته افرادی هستیم که می‌خواهیم این محصول را خریداری کنیم، باید بدانیم که مدل میز ناهار خوری مدرن چیست؟

میز ناهارخوری مدرن و مینیمال رزد وودن مبل

در پاسخ به تمامی این افکار و نظریات باید بگوییم که مدل ناهار خوری مدرن تابع سبک دکوراسیون مدرن است. این محصول همانند ویژگی‌های سبک آن بسیار ساده و بدون تزیینات مجلل بوده است. در واقع همین سادگی و در عین حال شیک بودن بیشتر افراد را ترغیب کرده است که این مدل را انتخاب کنند. در نیمه اول قرن بیستم این سبک بوجود آمد و از آن زمان تا به اکنون جنبش‌های زیادی داشته و با تحول در طراحی آن محبوبیت آن روز به روز بیشتر شده است.

میز غذا خوری مدرن کلاسیک در وودن مبل
به طور کلی این محصول ارتباط زیادی با سبک مینیمالیسم دارد و پیچیده نبودن و سادگی، پایه و اساس شکل گیری آن است. در واقع خطوط هندسی در مدل ناهار خوری مدرن کاملا در ساده‌ترین شکل خود بوده و کاربردی‌بودن محصول از اولویت‌های تولید آن است.

ویژگی های ناهار خوری مدرن چیست؟

مدل ناهار خوری مدرن دارای ویژگی‌های بسیاری بوده و سادگی و همگام‌بودن آن با سبک مینیمال از ویژگی‌های اصلی آن است. این سادگی باعث شده است که شما به راحتی و با المان‌های دلخواه خود این محصول را در دکوراسیون منزل خود قرار دهید. یعنی چیدمان آن شما را محدود نمی‌کند و می‌توانید در هر دکوراسیونی آن را به صورت شیک چیدمان کنید.
از دیگر ویژگی‌های آن مینیمال بودن است و همین سبک باعث جذابیت و در ادامه فضای خاصی را برای شما ایجاد می‌کند. در واقع سبک مینیمال که با ناهار خوری مدرن همراه است، با گذشت زمان کمتر از مد می‌رود و زمان تاثیری بر روی آن کم‌شدن محبوبیت آن نمی‌شود.

ویژگی های ناهارخوری مدرن وودن مبل

اگر شما سبک خاصی از ناهار خوری مدنظرتان نیست، مطالعه راهنمای کامل انتخاب میز ناهار خوری به شما پیشنهاد می شود. در این مطلب سعی کرده ایم تمام نکات خرید میز ناهار خوری و اصول آن را بیان کنیم.

معرفی انواع میز ناهار خوری مدرن

اگر شما هم به دنبال تکمیل دکوراسیون منزل خود هستید، در خرید وسایل انواع متنوعی از ناهار خوری مدرن وجود دارد. از این رو می‌خواهیم به معرفی این مدل‌ها بپردازیم.

معرفی انواع میز ناهارخوری مدرن

میز و صندلی ناهار خوری تمام چوب

اگر از آن دسته افرادی هستید که به متریال‌های چوبی و سبک مدرن علاقمند هستید، این مدل ها به شما پیشنهاد می‌شود. در واقع شما با اضافه کردن آن حس طبیعت و احساس خوب متریال‌چوبی را در منزل خود اضافه می‌کنید.

میز و صندلی ناهارخوری تمام چوب در وودن مبل

میز و صندلی گرد

میز گرد یکی دیگر از اشکال‌هندسی است که فضای صمیمی را برای شما ایجاد می‌کند. از دیگر ویژگی‌ها کمجا بودن آن است و به منازلی که دارای فضای کوچکی هستند پیشنهاد می‌شود.

میز و صندلی ناهارخوری تمام چوب مدر در وودن مبل

میز و صندلی مستطیلی

از رایج ترین اشکال هندسی که در بیشتر مدل‌ها مشاهده می‌شوند، مدل میز ناهار خوری مدرن به شکل هندسی مستطیلی است. این محصول فضای کمی بیشتر را اشغال می‌کند و افراد زیادی آن را در انتخاب‌های خود قرار می‌دهند.

میز و صندلی مستطیلی ناهارخوری مدرن در وودن مبل

میز و صندلی کاملا فلزی با سطح پلی استری

اگر می‌خواهید ابهت و شکوه بیشتری را با یک وسیله و یا یک متریال نمایان کنید، انتخاب متریال فلزی بهترین پیشنهاد است. در واقع مدل میز ناهار خوری مدرن با پایه‌های فلزی دکوراسیون شیکی را ایجاد می‌کند و فضای شما را چند برابر به سمت مدرنیته بودن پیش می‌برد.

میزو صندلی ناهاخوری کاملا فلزی با سطح پلی است در وودن مبل

میز و صندلی پایه فلزی با سطح چوب

اگر بین انتخاب دو متریال چوب و فلز دچار تردید شده‌اید و به هر دو سبک علاقمند هستید، جای نگرانی وجود ندارد. در واقع انتخاب میز با سطح چوب و پایه‌های فلزی جز مناسب‌ترین پیشنهادها برای شما است.

میز و صندلی با پایه های فلزی و سطح چوبی در وودن مبل

میز و صندلی پایه فلزی با سطح شیشه

استفاده از متریال شیشه در وسایل منزل احساس ظرافت را چند برابر می‌کند و با متریال فلز این ویژگی تکمیل می‌شود. در واقع مدل ناهار خوری مدرن با این متریال‌ها بسیار جذاب بوده و به کسانی که علاقمند به این دو جنس هستند، حتما پیشنهاد می‌شود.

میز و صندلی پایه فلزی با سطح شیشه ای در وودن مبل

میز و صندلی مدرن با طراحی مینیمال

امروزه بیشتر مدل میز ناهار خوری مدرن جدید با طراحی مینیمال در بازار مشاهده می‌شود. این ویژگی سادگی فضای شما را بیشتر و در حین حال فضای دلبخش و جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

میز و صندلی مدرن ناهارخوری با طراحی مینیمال در وودن مبل

سخن پایانی

ناهار خوری مدرن یک سبک پرطرفدار بوده و بیشتر افراد به خصوص آپارتمان‌نشین‌ها و امروزی پسند‌ها این مدل را در انتخاب خود قرار می‌دهند. در فروشگاه مبلمان وودن محصولاتی با همین سبک در سایت قرار گرفته و می توانید جهت خرید و ایده گرفتن برای منزل خود این محصولات را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *