دکوراسیون

معرفی بازار مبل دلاوران + آدرس دقیق همراه با قیمت

بازار مبل دلاوران

انتخاب یک مبلمان باکیفیت و متناسب با فضای منزل شما، می‌تواند ضمن ایجاد راحتی، جلوه ظاهری دکوارسیون منزل را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد. با توجه به اینکه امروزه در شهر بزرگی مانند تهران، انواع فروشگاه‌های کوچک و بزرگ عرضه کننده مبلمان و محصولات چوبی افزایش پیدا کرده است، آشنایی با بازار و مراکز مبل شناخته شده به شما کمک می‌کند، تا در هنگام خرید به مشکل برنخورید و با توجه به سبک و سلیقه و بودجه خود به آسانی به محصول مورد نظرتان دست پیدا کنید. یکی از این بازارهای مبل مطرح و پرطرفدار موجود در تهران، بازار مبل دلاوران است. در این مقاله به معرفی این بازار می‌پردازیم و اطلاعات لازم در مورد بازار مبل دلاوران را در اختیار شما قرار می‌دهیم؛ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

بازار مبل دلاوران، جایی در تهرانپارس

یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین بازارها برای خرید مبلمان، بازار مبل دلاوران است. با توجه به تنوع بالای محصولات در این بازار مبل، می‌توانید به انواع مبل‌های مدرن، کلاسیک، سلطنتی و… با کیفیت‌های متنوع دسترسی داشته باشید. همچنین با توجه به کیفیت، برند و نوع مبلمان مورد نظر خود، می‌توانید مبلمان را با قیمت‌های متفاوت خریداری کنید.

نکته‌ای که در مورد این بازار وجود دارد، قرار گرفتن تمامی مبل‌ فروشی‌های این بازار در یک خیابان طولانی است؛ این امر باعث می‌شود که بتوانید با خیال آسوده، از انواع مبل‌ها دیدن نموده و در نهایت مبل مورد نظر خود را خریداری نمایید. بازار مبل دلاوران با تنوع گسترده از مبلمان و محصولات چوبی جایی در تهرانپارس و بلوار هنگام قرار گرفته است.

دلاوران کجاست؟

دلاوران خیابانی وسیع و طولانی است که سرشار از فروشگاه‌ بوده و انواع مبلمان و سرویس‌های چوبی شامل سرویس اتاق خواب، اتاق کودک و… در آن قرار دارد. این خیابان امروزه به یکی از شناخته شده‌ترین و پرطرفدارترین بورس‌های تولید و عرضه مبلمان در تهران تبدیل شده است. به شکلی که برخی تولید کنندگان بازار مبل یافت آباد در این بازار نیز حضور دارند و به فعالیت مشغول هستند.

تنوع بالای محصولات در این بازار موجب می شود که مشتریان و مراجعه‌کنندگان ساعت‌ها زمان خود را صرف تماشای محصولات این بازار و انتخاب محصول مورد نظر خود کنند. افراد می‌توانند انواع مبلمان اعم از انواع مدرن، سلطنتی و کلاسیک را با قیمت‌های مختلف مشاهده کرده و محصول مناسب را خریداری کنند. بدون شک، رقابت بالا در این بازار مبل باعث شده که قیمت‌ها کاملا منصفانه و عادلانه تعیین شود و مشتری‌ها زمان مقایسه نمودن برندها و قیمت‌ها از خرید خود منصرف نشوند.

دلاوران کجاست؟

آدرس دقیق بازار مبل دلاوران

اگر می خواهید از هر منطقه‌ای در تهران به این بازار مبل بزرگ مراجعه کنید، مسیرهای دسترسی متفاوت با اتومبیل شخصی و همچنین مسیر دسترسی با مترو برای شما وجود خواهد داشت. بازار مبل دلاوران در آدرس زیر قرار گرفته است و متشکل از صدها فروشگاه لوکس و معمولی مبلمان و سرویس‌های چوبی است.

آدرس بازار مبل دلاوران:

میدان رسالت -میدان ولیعصر- میدان الغدیر- خیابان دلاوران

نزدیک ترین مسیر های دسترسی به بازار مبل دلاوران

هنگامی که می‌خواهید با خودروی شخصی خود، اسنپ و… به بازار دلاوران بروید، چهار مسیر متفاوت برای شما وجود دارد که در ادامه به این مسیرها می پردازیم.

از شمال

اگر در شمال شهر تهران زندگی می‌کنید، بهترین مسیر برای دسترسی به بازار مبل دلاوران، این است که در اتوبان بابایی و از سمت شرق به غرب، به خروجی خیابان هنگام وارد شوید و پس از پشت سر گذاشتن دو چراغ قرمز به میدان الغدیر وارد شوید. بازار مبل دلاوران در سمت چپ میدان الغدیر قرار گرفته است.

از شرق

برای افرادی که در شرق تهران ساکن هستند، دسترسی به بازار مبل دلاوران از طریق اتوبان باقری، زین‌الدین و یا رسالت انکان پذیر است. هر کدوم از این اتوبان‌ها را که انتخاب کنید، می‌توانید از طریق تابلو‌ی راهنمای موجود در اتوبان، به طرف بازار مبل دلاوران رانندگی کنید.

از غرب

افراد ساکن در غرب شهر می‌توانند از سه مسیر برای دستیابی به بازار مبل دلاوران استفاده کنند. یکی از این مسیرها، این است که در اتوبان هاشمی رفسنجانی یا نیایش به سمت پل صدر رانندگی کرده و در اتوبان بابایی از خروجی هنگام وارد این منطقه شوند. مسیر دیگر از سمت غرب تهران، مسیر اتوبان همت به سمت خروجی هنگام – الغدیر است. همچنین می‌توان از طریق طریق اتوبان حکیم شرق به سمت میدان رسالت و خیابان هنگام رانندگی کرد و به بازار مبل دلاوران رسید.

از جنوب

افراد ساکن در جنوب تهران هم می‌توانند از سمت اتوبان امام علی شمال، وارد اتوبان رسالت شرق شده و سپس تا میدان رسالت رانندگی کنند. پس از آن از ضلع شمالی میدان رسالت، وارد خیابان هنگام شوند و با رسیدن به میدان الغدری به بازار مبل دلاوران دست پیدا کنند. همچنین مسیر دیگر از طریق اتوبان یاسینی شمال امکان پذیر است. در این مسیر، باید از طریق اتوبان یاسینی به خروجی باقری شمال رفته و پس از آن وارد دوربرگردان ۱۹۶ غربی شوید. در این قسمت می‌توانید تابلو بازار مبل دلاوران را مشاهده نمایید.

از طریق مترو

همان‌طور که پیش تر گفته شد، یکی از مسیرهای دسترسی به بازار مبل دلاوران استفاده ار مترو است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این بازار، ایستگاه دانشگاه علم و صنعت است. این ایستگاه در خط ۲ مترو تهران واقع شده است. پس از خارج شدن از ایستگاه مترو، می‌توانید تاکسی‌های دلاوران را مشاهده نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از قسمت خروجی رسالت غرب یعنی سمت راست مترو خارج شوید.

از طریق مترو

نقشه بازار مبل دلاوران

در زیر می‌توانید نقشه بازار مبل دلاوران را مشاهده کنید:

ساعت کاری دقیق بازار مبل دلاوران

تمامی فروشگاه‌ها و مغازه‌های موجود در بازار مبل دلاوران تهران، به شکل خصوصی و شخصی مدیریت می‌شوند. این امر موجب شده ساعت کاری بازار منعطف و بسته به نظر هر فروشنده باشد. اما به طور کلی ساعت کاری این بازار را می‌توان از ۱۰ صبح تا ۹ شب دانست.

قیمت مبل در دلاوران

با توجه به اینکه از فروشگاه‌های لوکس خرید می‌کنید یا مغازه‌های معمولی، قیمت مبلمان و سایر محصولات چوبی عرضه شده در بازار مبل دلاوران متفاوت خواهد بود. معمولا فروشگاه‌های قرار گرفته در چهار راه اول دلاوران، دارای مبلمان گران‌قیمت‌تری هستند و هر چه به سمت چهار راه سوم دلاوران بروید، می‌توانید مبلمان با قیمت ارزان‌تری پیدا کنید. همچنین می‌توانید با خرید بدون واسطه از تولیدی‌ها، مبلمانی با قیمت منصفانه خریداری کرده و واسطه‌ها را حذف کنید. برند محصولات نیز تاثیر زیادی در قیمت آن دارد. برخی برندها گران‌تر هستند و از متریال باکیفیت تری در تولید آن‌ها استفاده شده است.

خرید از بازار مبل دلاوران چه مزایا و چه معایبی دارد؟

از مزایای خرید از بازار مبل دلاوران می‌توان به قرار گرفتن این بازار در شهر و دسترسی راحت به آن، تنوع بالای محصولات در قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف، باز بودن بازار در تمام روزهای سال و… اشاره کرد. در کنار این مزایا، یک سری معایب نیز در این بازار وجود دارد که از این معایب می‌توان وسعت کم فروشگاه‌های موجود در این بازار، اجاره بهای بالای فروشگاه‌ها که موجب افزایش قیمت‌ها می‌شود و عدم وجود امکانات رفاهی بالا نام برد.

خرید از بازار مبل دلاوران چه مزایا و چه معایبی دارد؟

سخن پایانی

بازار مبل دلاوران از بهترین بازارهای مبل موجود در تهران است که می‌توان انواع مبلمان لوکس، گران‌قیمت و مبلمان معمولی با قیمت مناسب را در این بازار پیدا کرد. تنوع بالای محصولات و قرار گرفتن تمام فروشگاه‌ها در یک خیابان باعث شده افراد بتوانند به راحتی بازار گردی کرده و به تماشای محصولات و خرید بپردازند. دسترسی به بازار مبل دلاوران آسان بوده و از سمت شمال، غرب، شرق و جنوب تهران می‌توان به این بازار دسترسی پیدا کرد. برای تمامی سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف محصولی در این بازار وجود دارد و می‌توانید با خیالی آسوده به خرید بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *