چیدمان منزل, دکوراسیون

تحولی بزرگ در دکوراسیون اتاق خواب

چیدمان اتاق خواب شیک

حتماً شما هم با این موضوع موافقید که هر چیدمانی که برای این اتاق در نظر بگیرید بعد از گذشت مدتی برایتان تکراری و خسته کننده می شود و رفیق دارید از صفر تا صد آن را تحول دهید. برای ایجاد تغییرات لازم نیست که همه چیز را عوض کنید. می دانید که تغییرات اساسی هم وقت بر هست و هم هزینه بر. شما با چند تحول کوچک در رنگ‌ ها، پارچه‌ ها و حتی جا به‌ جایی وسایل می‌ توانید تحول دکوراسیون اتاق خواب خود را به راحتی انجام دهید.

تغییر دکوراسیون اتاق خواب

 

 

به نظر شما بهترین و سریع ترین طریق برای رسیدن به یک اتاق خواب شیک چیست؟

 

تعویض تعداد اندکی از وسایل

 

مبلمان و روتختی لطیف و وسایل دکوراتیو یکی از بهترین راه‌ ها برای زیبا کردن اتاق‌ خواب شماست. یک فرش برای اتاق تهیه کنید، روی تخت خوابتان از کوسن‌ های بزرگ استفاده کنید یا اصلاً کوسن‌ ها و بالش‌ ها را تعویض کنید. دیگر اقلام تزئینی مانند آثار هنری، شمع‌ ها، قاب تصویر و لامپ‌ های تختخواب هم می‌ توانند به تحول فضا و ایجاد محیطی لوکس یاری کنند.

اگر قصددارید کمی فراتر از اینها عمل کنید تاج تختخواب می‌ تواند این شغل را به‌ راحتی برای شما انجام دهد و به یک نقطه کانونی در اتاق‌ خواب تبدیل شود. به‌ عنوان‌ مثال شما می‌ توانید یک تاج بنفش به تخت خوابتان بیفزایید و رنگ روتختی‌ ها را متناسب با آن تحول بدهید و جلوه‌ ای ویژه به اتاق‌خوابتان ببخشید.

 

 

تغییرات را از پایه آغاز کنید

 

 

 

 

 

رو تختی ها را تعویض کنید

 

به‌ طور میانگین ما یک‌ سوم از عمرمان را در تختخوابمان می‌ گذرانیم با این اوصاف به نظر می‌ رسد که رسیدگی و توجه به دکوراسیون آن خالی از لطف نیست و سرمایه‌ گذاری خوبی محسوب می‌ شود. به‌ عنوان‌ مثال می‌ توانید یک تشک مناسب و راحت برای تختخوابتان انتخاب کنید، ملافه و بالش‌ های راحت و جذاب خریداری کنید و حس خوب را چاشنی اتاق‌ خوابتان کنید.

جایی که یک‌ سوم از عمرتان را در آن می‌ گذرانید خیلی بااهمیت است. بعضی از افراد جنس پنبه را برای وسایل تختخواب خود می‌ پسندند چرا که لطیف هست و خیلی راحت و از طرفی هم طبیعی هست و به پوست امکان نفس کشیدن می‌ دهد. شما می‌ توانید شغل را ازاینجا آغاز کنید پایه را صحیح کنید و سپس به سراغ اضافه کردن وسایل دکوراتیو بروید و شکل و شمایل اتاق‌ خوابتان را جذاب کنید.

 

 

 

 

 

 

 

تن چوبی را حفظ کنید

 

هنگام خرید وسایل جدید برای اتاق‌ خوابتان به رنگ‌ ها، پارچه‌ ها و شکل وسایلی که در اتاقتان وجود دارد حتماً دقت کنید. این می‌ تواند شروعی مناسب برای تحول و تحولاتی باشد که قرار هست داخل اتاق‌ خوابتان انجام دهید.

ترکیب و مطابقت وسایل نو با کهنه امروز موردتوجه تعداد زیادی قرارگرفته است. پس از ترکیب وسایل و الگوها با یکدیگر اصلاً نترسید. ضمناً اگر شما تصمیم دارید تا روند جدیدی را در اتاق‌ خواب خود پیش بگیرید پیشنهاد می‌ شود تن چوبی را حتماً در اتاق‌ خوابتان حفظ کنید این شغل سبب می‌ شود ترکیب وسایل نو و کهنه به بهترین شکل چهره گیرد.

 

 

 

 

 

 

سبک گرم و با نشاط یا سرد و زمستانی؟

 

هر فصلی که از طریق می‌ رسد نفسی تازه دارد و حال و هوایی خاص. حال که کم‌کم فصل زمستان از طریق می‌ رسد خواهید توانست از گل و گیاه تازه در اتاق‌ خوابتان استفاده کنید و هوای بهاری را در کنار فصل زمستان به اتاق‌ خوابتان عرضه کنید. این راهکار ارزان روح تازه به اتاقتان می‌ بخشد و یاری می‌ کند که راحت‌ تر نفس بکشید.

 

چگونه می توانید فضا را لوکس کنید بدون آنکه مجبور باشید پول زیادی خرج کنید؟

 

به تحول و تعویض رو تختی و بالش ها بسنده کنید

 

در این مورد به‌ خصوص همه‌ چیز به لایه بندی بر می‌ گردد. شما می‌ توانید تعداد زیادی از رنگ ها و بافت‌ ها را از طریق لوازم تزئینی و مبلمان لطیف به اتاق‌ خوابتان اضافه کنید که اصلاً هزینه‌ زیادی در بر ندارد. قرار دادن تعدادی بالش اروپایی با طرح‌ های جذاب در پشت بالش‌ های معمولیتان می‌ تواند کاملاً ظاهر تختخوابتان را لوکس و جذاب کند.

همانطور که گفتیم گیاهان هم ازجمله موارد دکوراتیوی هستند که در عین‌ حال که ارزانند حال و هوای اتاق را تحول می‌ دهند. استفاده از گلدان‌ های بزرگ و یا گل‌ هایی با رنگ خاص جلوه‌ ای لوکس را به اتاقتان می‌ بخشد. در آخر فرش‌ های زیبایی که در اتاق پهن می‌ کنید می‌ تواند صمیمیت و گرما را به اتاق‌ خوابتان ببخشد.

 

 

 

نکاتی که افراد در دکوراسیون

 

مردم تمایل دارند اتاق‌خواب خود را با مبلمان بزرگ و در هم‌ و بر همی بچینند. اینکه در فضای اتاق جایی برای رفت‌ و آمد راحت داشته باشید و فضاهای بااهمیت خالی را از بین نبرید خیلی بااهمیت است. از سوی دیگر اتاق‌ خواب را می‌ توان نوعی پناهگاه و مأمن دانست. به همین دلیل افراد به میزان زیادی به نورپردازی آن دقت می‌ کنند.

نورپردازی گرم در محیط می‌ تواند اتاق‌ خواب آرامی بخشی را بسازد. این شغل را می‌ توانید به‌ راحتی از طریق تعویض حباب‌ ها، تحول لامپ‌ ها در سقف و کف و افزودن شمع انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *