دکوراسیون

انتخاب مبل سبز در دکوراسیون خانه و تاثیرات آن

انتخاب مبل راحتی رنگ سبز در دکوراسیون منزل

لازمه داشتن یک دکوراسیون شیک و منحصر به فرد در منزل می‌توان به انتخاب رنگ مبلمان اشاره کرد. رنگ مبل می‌تواند در اثربخشی و احساسات منزل شما تاثیرگذار باشد و حتی روحیات شما را هم درگیر به خود کند. به همین دلیل رنگ‌های متنوعی هم برای انتخاب مبل وجود دارند و یکی از این رنگ‌ها انتخاب مبل سبز است. این رنگ آرامش و طراوت بسیاری را به فضای داخلی می‌دهد و در کنار رنگ‌های مکمل به طوری خاص خود را نمایان می‌کند. از رو با توجه به خاص‌بودن رنگ سبز و انتقال حس طبیعت به مخاطبان به بررسی عمیق‌تر این موضوع می‌پردازیم.

ویژگی‌های رنگ سبز

طبق اصول روانشناسی رنگ‌ها، سبز در طیف رنگ‌هایی است ک بسیار آرامش بخش بوده و استفاده از آن در هر دکوراسیونی، فضایی آرام و دلپذیری را ایجاد می‌کند. یکی از دلایلی که در این چند سال اخیر رنگ سبز را در دکوراسیون محبوب کرده است، اضافه‌کردن احساس شیکی و لوکس بودن به فضای داخلی است. در رنگ سبز ما شاهد تعادل رنگی استانداردی هستیم و مانند رنگ‌های گرم انرژی بالایی ندارد و هم مانند رنگ‌های سرد، فضایی کسل کننده را ایجاد نمی‌کند. این ویژگی باعث شده است که در بیشتر مواقع جز انتخاب‌های درست در دکوراسیون منزل باشد. البته رنگ سبز دارای طیف‌های متنوعی بوده و بر اساس سلیقه شخصی و سبک دکوراسیون می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. از این رو برخی از طیف‌های پرطرفدار رنگ سبز را بیان می‌کنیم و می‌توانید با توجه با سبک دکوراسیون خود، در منزل خود استفاده کنید. از انواع این طیف ها می توانیم به رنگ سبز «درباری، چمنی، فسفری، یشمی، کلاسیک، سلطنتی» اشاره کنیم.

ویژگی های رنگ سبز

تاثیر مبل سبز در دکوراسیون

همانطور که میدانید مبلمان از مرکزی‌ترین وسایلی است هم‌رنگ و هم طراحی آن در برخورد اول به چشم میخورد. از این رو مبل سبز هم در چیدمان اتاق پذیرایی شما تاثیر فوق العاده‌ای می‌گذارد و باید به آن دقت کنید. در واقع طیف‌های روشن رنگ سبز بیشتر در سبک‌های مدرن استفاده می‌شود و احساس زیبا و پرنشاطی را به دکوراسیون شما اضافه می‌کند. در عین حال متقابل این موضوع و استفاده از رنگ سبز تیره بیشتر در سبک‌های کلاسیک مبلمان مشاهده می‌شود و منزل شما را به محیطی اشرافی همراه با احساس لوکس بودن ایجاد می‌کند. مبل سبز علاقمندان مخصوص به خود را داشته و با قرار گرفتن در دکوراسیون منزل فضای شادی آفرینی و به دنبال آن حس مثبتی را در منزل شما القا می‌کند.

تاثیر مبل سبز در دکوراسیون

اگر شما هم در انتخاب بهترین رنگ مبل خود تردید دارید، مطالعه این وبلاگ به شما پیشنهاد می شود. در این وبلاگ به بررسی پرطرفدارترین رنگ ها در مبلمان پرداخته ایم.

معرفی بهترین مکمل‌های رنگی با مبل سبز

برای اینکه بتوانید دیزاین جذاب‌تری را با مبل سبز در منزل خود داشته باشید، انتخاب رنگ‌های مکمل به زیباسازی فضای داخلی شما کمک زیادی می‌کند. ان مکمل‌ها به شما این فرصت را می‌دهد تا بتوانید ایده‌های جذابی را در ذهن خود بسازید و در اکسسوری‌ها و دیگر لوازم منزل آن را قرار دهید.

ایجاد فضایی آرام با ترکیب مبل سبز و طوسی

ترکیب مبل سبز همراه با رنگ طوسی به کسانی که میخواهند در فضای داخلی خود آرامش بیشتری داشته باشند، پیشنهاد می‌شود. در واقع طوسی کاملا خنثی بوده و در کنار مبل سبز جلوه زیبایی را از خود نشان میدهد. حتی شما می‌توانید از کوسن، فرش، پرده و … رنگ طوسی را انتخاب کنید و به صورت مکمل با مبلمان سبز خود چیدمان کنید.

مبل سبز و طوسی

دکوراسیون اشرافی و لوکس با مبل سبز و طلایی

اگر شما هم به دنبال انتخاب یک مبل کلاسیک هستید و میخواهید احساس لوکس بودن را با انتخاب رنگ در منزل خود ایجاد کنید، ترکیب مبل سبز و طلایی کاملا مناسب است. در واقع مبل سبز از دوران عثمانی‌ها در بیشتر کشور‌ها مانند ترکیه مشاهده می‌شود و جز رنگ‌هایی است که فاخر بودن و اشرافیت را دکوراسیون شما نشان می‌دهد.

دکوراسیون منزل با مبل سبز

ایجاد فضایی روشن همراه با مبل سبز و سفید

از بهترین مکمل‌های مبل سبز می توانیم به رنگ سفید اشاره کنیم. این رنگ در کنار سبز انرژی قابل توجهی را در اتاق پذیرایی شما آزاد می‌کند. از ویژگی‌های این دو رنگ در کنار هم می‌توانیم به روشنایی فضای داخلی منزل اشاره کرد. رنگ سفید با بیشتر رنگ‌ها ست می‌شود و فضای سبکی و راحتی را در اتاق پذیرایی در اختیار شما قرار می‌دهد.

مبل سبز و سفید

اکسسوری مناسب با مبل سبز

برای اینکه بتوانید چیدمان خود را با مبل سبز در منزل تکمیل کنید، استفاده از اکسسوری‌ها پیشنهاد خوبی برای منزل شما است. از ساده‌ترین اکسسوری که می‌توانید به چیدمان مبل در پذیرایی شما زیبایی قابل توجهی همراه با راحتی بدهد، استفاده از کوسن در مبلمان است. در واقع شما می‌توانید از رنگ‌های مکمل در کوسن خود استفاده کنید و یا با استفاده از طرح‌ها جذاب دکوراسیون مناسب‌تری در پذیرایی داشته باشید.
برای اینکه بتوانید جلوه‌ی زیباتر و منظم تری را به کل دکوراسیون خود بدهید، استفاده از از شمع و اکسسوری‌های مناسب بر روی میز جلومبلی و عسلی را فراموش نکنید. در واقع همانند ترکیب چیدمانی که در تصویر پایین گذاشتیم، یکی از چیدمان‌های پرطرفدار در خانه است.

اکسسوری مناسب با مبل سبز

سخن پایانی

از ترند‌ترین رنگ هایی که در دکوراسیون و همچنین مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، رنگ سبز است. این رنگ روحیه مثبت و شادابی را به اتاق پذیرایی می‌دهد و به افرادی که می‌خواهند جلوه بیشتری به منزل خود بدهد، پیشنهاد می‌شود. به غیر از این انتخاب رنگ، مکمل‌های هماهنگ با مبل سبز هم به دیزاین شما کمک خوبی می‌کنند و نباید از آن غافل شوید.
شما می‌توانید در وب سایت ما وودن مبل انواعی از مبلمان را در سبک‌ها و همچنین رنگبندی‌های مختلف مشاهده کنید و با کلیک بر روی هر محصول دلخواه اطلاعات تخصصی بیشتری را در رابطه با آن کسب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *