دکوراسیون

تاثیر رنگ طوسی مبلمان در دکوراسیون منزل

خرید مبل راحتی برای منازل کوچک و کمجا در وودن مبل

در چند سال اخیر از محبوب‌ترین رنگ‌ها و وسایل، در دکوراسیون منزل می توان به مبل رنگ طوسی اشاره کرد. این رنگ بسیار خنثی بوده و به راحتی با دیگر اجزای منزل ست می‌شود. علاوه بر آن این ویژگی سبب ایجاد احساس راحتی و آرامش در فضای منزل می‌شود. این رنگ مبلمان به کسانی که از زرق و برق و جلب توجه زیاد خوششان نمی‌آید، پیشنهاد می‌شود.

این رنگ یک دکور ملایم همراه با لطافت ایجاد می‌کند و یک سبک ساده و مینیمال را به وجود می‌آورد. در ادامه مطلب به معرفی مبل طوسی، ویژگی های و نکات مهم آن در دکوراسیون می‌پردازیم.

ویژگی‌های رنگ طوسی ( اشاره به آرامش بخش و انعطاف پذیر و همه کاره )

رنگ طوسی یک رنگ آرامش‌بخش بوده و این احساس را به افراد حاضر در آن فضا منتقل می‌کند. این ویژگی سبب شده که در اتاق خواب‌ها به خصوص در سرویس خواب از آن استفاده کنند. این ترکیب دارای ویژگی پایداری و اطمینان بوده و ممکن است احساس اعتماد به نفس و ثبات را هم القا کند.

خرید مبل راحتی رنگ طوسی در وودن مبل
در بیشتر مکان‌های رسمی و اداری این رنگ کاربرد فراوانی دارد و شرکت‌ها و سازمان‌ها در دکوراسیون داخلی خود از آن استفاده می‌کنند. از دیگر ویژگی های آن می توان به انعطاف پذیری آن اشاره کرد. این ویژگی به گونه‌ای است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به راحتی با انواع رنگ‌های مکمل دیگر آن چیدمان کنید.

رنگ طوسی با رنگ خاکستری چه فرقی می‌کند؟

در بیشتر مواقع رنگ طوسی با رنگ خاکستری اشتباه گرفته می‌شود اما هر دو را در یک طیف رنگی قرار دارند. اما در واقع رنگ خاکستری ترکیبی از رنگ سفید و مشکی است و در طیف خود هیچ نشانه‌ای از آبی، قرمز، زرد و… نیست. این رنگ بیشتر در طبیعت و صنعت مد بوده و کمتر در دکوراسیون داخلی مشاهده می‌شود. رنگ خاکستری احساس افسردگی و ناامیدی را ایجاد می‌کند.
حال به بررسی رنگ طوسی و طیف رنگی آن می‌پردازیم. در واقع رنگ طوسی از گروه رنگ خاکستری بوده، با این تفاوت که ترکیبی از رنگ آبی دارد؛ و در دسته رنگ های سرد قرار می‌گیرد. این رنگ نماد سازش بوده و امروزه در بیشتر دکوراسیون‌های داخلی مبل رنگ طوسی مشاهده می‌شود.

تاثیر مبل طوسی در دکوراسیون منزل

در روانشناسی به این موضوع اشاره شده که هر رنگی که ما در دکوراسیون داخلی خود انتخاب می‌کنیم، بازتابی از روان ما در منزل است. این رنگ احساس محافظت در برابر آسیب ها را ایجاد می‌کند و شرایط اقتصادی الان این حس را در ما القا می‌کند. طوسی یک رنگ سرد بوده و استفاده تک رنگ آن در اتاق پذیرایی فضایی کسل را ایجاد می‌کند.

 

خرید مبل راحتی رنگ طوسی برای دکوراسیون در وودن مبل

برای اینکه بتوانید این رنگ را به خوبی در منزل چیدمان کنید، پیشنهاد می‌شود که با رنگ های مکمل آن را ترکیب کنید. چیدمان با رنگ های سبز، کرم، آبی و.. از آن دسته رنگ هایی است که به شادابی بیشتر دیزاین شما کمک می‌کند.

مبل طوسی با چه رنگ هایی ست میشه؟

مبل طوسی در دسته رنگهای خنثی قرار دارد و با هر رنگی ست می‌شود. این طیف دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و به شما اجازه می‌دهد که با انواع رنگ‌ها چیدمان شود. مبل طوسی بهتر است که با ترکیب های زیر چیدمان شود تا بهترین رنگ مبل را در منزل خود قرار دهید.

طوسی _ آبی

طوسی _ سفید

صورتی _ طوسی

زرد _ طوسی

سبز _ طوسی

نکاتی برای استفاده از مبلمان طوسی در دکوراسیون منزل

مبل طوسی در چیدمان منزل بهتر است که در محیط‌های کمی بزرگتر قرار بگیرد. در واقع ممکن است که با تیره بودن خود فضای کسل و تاریکی را ایجاد کند. در این صورت بهتر است که از رنگ های روشن و بازتابنده نور استفاده کنید.

خرید مبل راحتی طوسی روشن در وودن مبل
بهتر است که از ترکیب رنگ‌هایی استفاده کنید که با مبلمان طوسی شما هماهنگ باشد. اگر رنگ هایی ا انتخاب کنید که مکل نباشد ممکن است که تداخل ایجاد کند و کمی ناهماهنگ به نظر برسد.
در واقع بهتر است که برای مبلمان خود رنگی را انتخاب کنید که طبق سلیقه شما باشد. مبل طوسی دارای ویژگی‌های زیادی است و این ویژگی‌ها دلیل انتخاب شما نباشد.

نتیجه‌گیری

ما در این مطلب سعی کرده‌ایم تا تاثیر رنگ طوسی مبلمان در دکوراسیون و ویژگی‌های آن را برای شما بررسی کنیم. در واقع رنگ طوسی خنثی بوده و با بیشتر رنگ ها هماهنگ می‌شود. بهتر است که در زمان چیدمان هم آن را با رنگ‌های مکمل هماهنگ کنید.
از آن جایی که این رنگ دارای طیف گسترده ای است، شما آزادی عمل زیادی در اختیار دارید و می توانید با رنگ های مختلفی ست کنید. اگر می خواهید که در رابطه با انواع این طیف رنگی و تاثیر آن آشنا بشوید، مطالعه وبلاگ تاثیر رنگ در دکوراسیون مبلمان: دنیایی از رنگ و احساس به شما پیشنهاد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *