دکوراسیون

میز تلویزیون مشکی انتخابی شیک برای خاص‌پسندان

یکی از وسیله‌های کاربردی و مهم در سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن، میز تلویزیون است. در هنگام انتخاب میز تلویزیون ممکن است با رنگ‌ها و مدل‌های متعددی مواجه شوید. در این میان یکی از انواع  پرطرفدار میز تلویزیون، میز تلویزیون مشکی است. به ویژه اینکه امروزه مردم بیشتر از گذشته از رنگ مشکی در دکوراسیون استقبال می‌کنند. استفاده از میز تلویزیون مشکی نیز به یکی از ترندهای جذاب در دکوراسیون داخلی تبدیل شده است. برخلاف تصور برخی افراد، استفاده از رنگ مشکی به میزان درست و به جا نه تنها موجب تاریک و خسته‌کننده شدن فضای منزل نمی‌شود، بلکه باعث جذاب و لوکس به نظر رسیدن فضا هم خواهد شد. در این مقاله از وودن مبل به انواع میز تلویزیون مشکی و نحوه ست کردن آن با سایر رنگ‌ها در دکوراسیون می‌پردازیم؛ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

رنگ مشکی در دکوراسیون

شاید بیشتر افراد تصور کنند که مشکی به دلیل تک رنگ بودن دارای طیف خاصی نیست. اما این تصور اشتباه است، مشکی از طیف رنگی برخوردار بوده و زیرمجموعه‌های رنگ مشکی شامل رنگ‌هایی مانند مشکی مات، سیاه پرکلاغی، مشکی براق، دودی، شبقی و… می‌شوند، که می‌توان از هر کدام از این زیررنگ‌ها و سایه‌های مشکی در دکوراسیون بهره برد. استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون می‌تواند به منزل شما ظرافت و عمق ببخشد. همچنین به دلیل اینکه این رنگ با رنگ‌های زیادی هماهنگ می‌شود، به شما آزادی عمل می‌دهد تا به راحتی بتوانید وسایل منزل خود را چیدمان کرده و یک دکوراسیون زیبا داشته باشید. همچنین رنگ مشکی می‌تواند با تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی، اعم از مدرن و کلاسیک هماهنگ شود.

ویژگی‌های میز تلویزیون مشکی

یکی از رنگ‌های پرطرفدار برای میز تلویزیون، رنگ مشکی است. میز تلویزیون مشکی از ظاهری شیک و مدرن برخوردار است و رنگ مشکی آن موجب می‌شود تا به آسانی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شود. میز تلویزیون مشکی به دلیل رنگ خاص خود، ظاهری لوکس به دکوراسیون منزل می‌بخشد و همیشه شیک محسوب می‌شود. همچنین این نوع میز تلویزیون همواره به روز بوده و از مد نمی‌افتد، بنابراین می‌توان سال‌ها از آن استفاده کرد. رنگ مشکی این نوع میز تلویزیون‌ها موجب می‌شود که سایر جزئیات و وسایل تزئینی بر روی آن جلوه زیبایی داشته باشند. همچنین میز تلویزیون مشکی با قاب مشکی تلویزیون‌های ال سی دی و سایر لوازم الکترونیکی به زیبایی ست شده و فضایی مدرن و شیک ایجاد می‌کنند.

بهترین مکمل های رنگی با میز تلویزیون مشکی

اگر در کنار میز تلویزیون مشکی از سایه‌های لطیف رنگ مشکی استفاده کنید، دکوراسیونی مدرن خواهید داشت. همچنین می‌توانید این رنگ‌ را با سایه‌های قوی و پر رنگ هم ترکیب کرده و دکوراسیونی لوکس ایجاد کنید. به طور کلی رنگ مشکی با رنگ‌های زیر ترکیب‌های زیبایی خواهد ساخت.

سفید و مشکی

یکی از رنگ‌هایی که در کنار میز تلویزیون مشکی، موجب زیباتر و جذاب‌تر کردن فضای اتاق می‌شود، رنگ سفید است. از آنجایی که رنگ مشکی تاثیر بسزایی در مخفی کردن هرنوع نقص در طراحی دکوراسیون دارد، می‌توان با افزودن لوازم جانبی سفید رنگ جزئیات را به زیبایی منعکس کرده و با استفاده از تضاد رنگ مشکی و سفید، دکوراسیون چشم نوازی ایجاد نمود.

طلایی و مشکی

یکی دیگر از رنگ‌هایی که با مشکی ترکیبی بی‌نظیر و زیبا می‌سازد، رنگ طلایی است. می‌توان میز تلویزیون مشکی و طلایی را با سبک دکوراسیونی که در آن از رنگ‌های خنثی مانند طوسی، استفاده شده، هماهنگ کرد. این کار باعث می‌شود که رنگ طلایی در کنار رنگ مشکی و سایر رنگ‌های تیره، برجسته و درخشنده‌تر نشان داده شود. همچنین اگر در فضای منزل شما جزئیات طلایی وجود دارد، میز تلویزیون طلایی و مشکی گزینه مناسبی خواهد بود.

قهوه‌ای و مشکی

یکی از ترکیب رنگ‌های کلاسیک و شیک برای میز تلویزیون، قهوه‌ای و مشکی است. استفاده از رنگ قهوه‌ای و مشکی  موجب ایجاد فضایی دنج، گرم و صمیمانه می‌شود. میز تلویزیون مشکی و قهوه‌ای به آسانی با سایر لوازم و مبلمان در منزل هماهنگ می‌شود. این ترکیب رنگ علاوه بر سبک کلاسیک، با سبک‌های دکوراسیون مدرن و حتی مینیمال هم به زیبایی ست خواهد شد.

انواع مدل‌های میز تلویزیون مشکی

از انواع مدل‌های میز تلویزیون مشکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

میز تلویزیون مشکی کنسولی چوبی

میز تلویزیون مشکی کنسولی یا کشویی پایه دار یکی از انواع مدرن و جدید میز تلویزیون است که می‌توان آن را با دکوراسیون‌های مختلف هماهنگ کرد. کشوهای قرار گرفته در جلوی میز بسیار کاربردی بوده و به همین دلیل این نوع میز‌ تلویزیون از محبوبیت بالایی برخوردار است.

میز تلویزیون مشکی طرح چوب

این نوع میز تلویزیون‌ها از جنس ملامینه و یا طرح چوب ساخته می‌شوند. میز تلویزیون مشکی طرح چوب ممکن است دارای دستگیره باشند و یا دستگیره مخفی در آن‌ها تعبیه شده باشد.

میز تلویزیون مشکی شیشه‌ای

این نوع میز تلویزیون‌ها از جنس شیشه سکوریت نشکن به رنگ مشکی تولید می‌شوند و از زیبایی و ظرافت خاصی برخوردارند.

میز تلویزیون مشکی فلزی

میز تلویزیون مشکی فلزی دارای پایه‌های فلزی به رنگ مشکی هستند. این پایه‌ها می‌توانند از جنس آهن یا استیل باشند.

انواع سبک‎‌های میز تلویزیون مشکی

از انواع سبک‌های مختلف میز تلویزیون مشکی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

میز تلویزیون مدرن مشکی

میز تلویزیون مدرن مشکی یکی از  انواع محبوب میز تلویزیون است. این نوع میز تلویزیون را می‌توان در انواع و ابعاد مختلف در بازار پیدا کرد. این نوع میزهای تلویزیون ظاهری مینیمال، ساده و مدرن دارند و سبک دکوراسیون شما را به روز نگه می‌دارند.

میز تلویزیون کلاسیک مشکی

میز تلویزیون کلاسیک مشکی در اکثر موارد از جنس چوبی ساخته شده و بر خلاف سبک مدرن، از طراحی‌ پر زرق و برقی برخوردار است. این نوع میز تلویزیون‌ها طرح دار بوده و بیشتر در رنگ‌های مشکی و طلایی تولید می‌شوند.

 میز تلویزیون مشکی مناسب چه دکوراسیون‌هایی است؟

در هنگام خرید میز تلویزیون مشکی باید دقت داشته باشید که رنگ آن با دکوراسیون داخلی منزل شما هماهنگ بوده و باعث زیباتر به نظر رسیدن فضای خانه شود. اگر رنگ غالب در دکوراسیون شما رنگ‌های روشن مانند سفید و یا کرم است، می‌توانید با استفاده از میز تلویزیون مشکی به فضا زیبایی و تعادل ببخشید. این کار موجب خواهد شد که مبلمان روشن شما هم جلوه بهتری داشته باشند.

همچنین اگر فرش اتاق نشیمن یا پذیرایی شما زرشکی و مبلمانتان به رنگ کرم است، باز هم می توان با انتخاب یک میز تلویزیون مشکی فضا را زیباتر کرد. برای منازلی که کف پوش آن پارکت‌های رنگ قهوه‌ای و روشن است، میز تلویزیون مشکی مناسب خواهد بود.

جمع بندی

یکی از رنگ‌هایی که استفاده از آن در دکوراسیون موجب زیباتر و لوکس تر نشان دادن فضا شده و نمادی از ثروت، قدرت و هوش و پختگی محسوب می شود، رنگ مشکی است. استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی، نه تنها فضا را کسل و بی‌روح نشان نمی‌دهد، بلکه جذابیت و عمق خاصی به محیط می‌بخشد. همان‌طور که در این مقاله خواندیم، انتخاب میز تلویزیون مشکی برای اکثر منازل، انتخاب درستی خواهد بود، زیرا به راحتی با رنگ سایر عناصر موجود در محیط هماهنگ شده و بهترین انتخاب در کنار رنگ‌های روشن مانند سفید، کرم و خاکستری روشن خواهد بود. میز تلویزیون مشکی در انواع شیشه‌ای، چوبی و فلزی وجود دارد و می‌توان سبک مدرن یا کلاسیک آن را خریداری نمود. در هنگام انتخاب میز تلویزیون مشکی مناسب منزل، باید به دکوراسیون داخلی منزل خود توجه کنید، تا با آن هماهنگی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *