دکوراسیون

جدیدترین مدل‌های مبل مدرن در سال 1403

مبل مدرن سال 1403 برای افرادی که به دنبال مبلمان سبک مدرن هستند، مناسب است. مبلمان مدرن دارای طراحی‌های جدیدتر است که در مقابل مبلمان کلاسیک قرار می‌گیرد. ویژگی اصلی این مدل راحتی و مینیمال بودن به دلیل ارتفاع کم کفی و استفاده از طرح‌های ساده است.
دلیل محبوبیت این سبک هم سادگی و مناسب بودن برای منازل آپارتمانی است. چون برای سالن‌های پذیرایی امروزی با مساحت کم تناسب بیش‌تری دارد. در این مطلب انواع محبوب مبل مدرن سال 1403 را معرفی می‌کنیم که از مدل‌های پرفروش وودن مبل هستند.

معرفی کوتاه مبل مدرن

مبلمان مدرن دارای طراحی مینیمالیستی و خطوط ساده و صاف است. خطوط منحنی در آن کمتر استفاده می‌شود و از نظر پالت رنگی هم بیشتر در رنگ‌های سرد و تک رنگ به کار می‌رود. در مقایسه با سبک‎های مبلمان کلاسیک و استیل ساده‌تر، سبک‌تر و دارای راحتی بیشتر است. از عناصر تزئینی کمتری در تولید آن استفاده می‎‌شود که موجب می‌شود جلوه شیک و ترندی داشته باشد.
طراحی ساده و خنثی بودن رنگ‌های آن موجب می‌‎شود که با همه‌ی سبک‌های طراحی دکوراسیون هماهنگی داشته باشد. هم‌چنین فضای کمی را اشغال می‌کند و برای منازل کوچک امروزی یا فضاهایی مانند اتاق نشیمن، تی وی روم و کتابخانه مناسب است. اگر قصد خرید مبل مدرن سال 1403 را دارید، می‌توانید از راهنما خرید مبل مدرن کمک بگیرید.

معرفی انواع مبل مدرن سال 1403

تنوع خوبی در میان انواع مبل مدرن سال 1403 وجود دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه خود هر کدام را انتخاب کنید. در ادامه ما برخی از مدل‌های پرطرفدار را معرفی می‌کنیم تا در زمان خرید مبل مدرن بتوانید مدل‌ها را با هم مقایسه کنید:

مبل موگه

مبل موگه دارای طراحی مدرن و مینیمال است. به همین دلیل برای مدت طولانی ترند باقی خواهد ماند. ساخت این مبل با چوب روس موجب افزایش دوام و مقاومت آن شده است. اسپرت بودن و سادگی موگه موجب می‌شود با بیش‌تر سبک‌های طراحی دکوراسیون ست شود. به خصوص این‌که رنگ این مدل مبل سفید است و تقریبا با همه‌ی رنگ‌ها هماهنگی دارد.
کاناپه موگه دارای تنوع در طراحی و مقداری استفاده از خطوط منحنی است. دسته‌های آن موجب افزایش فضای نشیمن تا چهار نفر می‌شود. مبل‌های تک نفره هم مانند کاناپه‌ها دارای طراحی کاملا پارچه‌ای و پایه کوتاه است. البته این مدل در مقایسه با مدل‌های چوبی مقدار بیشتری فضا اشغال می‌کند که البته با در نظر گرفتن فضای نشیمن بیشتر ارزش دارد.

مبل هیما

مبل هیما از انواع محبوب مبل مدرن سال 1403 به شمار می‌رود. ویژگی اصلی آن کاربردی بودن است. تا جایی که قابلیت‌های مبل راحتی و مبلمان مدرن و تختخواب‌شو را با هم دارد. با باز شدن دسته‌ها، فضایی به اندازه یک نشیمن یک نفره به کاناپه اضافه می‌شود. دسته‌های متکایی کاناپه هم راحتی آن در زمان استراحت را افزایش می‌دهد.
هم‌چنین طراحی پازلی موجب چیدمان راحت و جابجایی آسان آن می‌شود. چون دارای قطعات جداگانه و وزن سبک است. در تک نفره‌های هیما هم به میزان کافی از چوب استفاده شده که گرما و آرامش دکوراسیون را افزایش می‌دهد. این قابلیت با استفاده از چوب راش و رنگ کرم در این مبلمان دلنشین‌تر می‌شود.

مبل دلوین

مبل دلوین با کمترین اشغال فضا بیشترین نشیمن ممکن را برای شما فراهم می‌کند. این مبل در سبک ال طراحی شده و به همین دلیل با وجود جادار بودن فضای کمی را اشغال می‌کند. هم‌چنین دارای قابلیت تختخواب‌شو است و می‌تواند به یک تخت خواب یک نفره تبدیل شود. به صورت دو قسمتی کاناپه به همراه شزلون طراحی شده و یک نشیمن 6 نفره با یک تک نفره برای شما فراهم می‌کند.
از نظر رنگ تضاد میان پارچه سفید و چوب مشکی جذابیت زیادی برای نشیمن شما فراهم می‌کند. در نهایت باید به استحکام بالای آن اشاره کنیم که از کاربرد چوب روس و چوب راش در تولید آن ناشی می‌شود.

مبل ناتالی

مبل ناتالی به عنوان یکی از مدل‌های مبل مدرن سال 1403 دارای طراحی شیک و منحصر به فرد است. این مدل هم در رنگ‌بندی سیاه و سفید طراحی شده و طراحی پازلی یا مدولار در آن به تنوع و راحتی در چیدمان کمک می‌کند. از دیگر دلایل محبوبیت این مدل ویژگی تختخوابشو و راحتی زیاد آن است.
کاناپه‌های بدون دسته بیشترین نشیمن را فراهم می‌کنند و مبل تک نفره هم با داشتن طراحی ظریف فضای کمی را اشغال می‌کند. هم‌چنین پایه‌های تک نفره‌ها از جنس استیل مرغوب و مقاوم در برابر خش و زنگ‌زدگی هستند. به طور کلی ترکیب فلز و چوب دکوراسیون مدرن شما را شیک و جذاب می‌کند.

مبل ماتیس

مبل ماتیس با طراحی مدرن و ترکیب چوب و فلز جذابیت نشیمن شما را افزایش می‌دهد. کاناپه‌های آن بدون پایه و راحت طراحی شده‌اند و قابل افزایش در تعداد نشیمن هستند. مبل تک نفره در این مدل هم کم‌جا و شیک است. این ست نه نفره بوده و به دلیل ترکیب رنگ زیبایی که دارد آرامش را در نشیمن شما ایجاد می‌کند. هم‌چنین به دلیل ساخت با چوب روس می‌توانید از مقاومت و دوام آن مطمئن باشید.

مبل مارتین

مبل مارتین به عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع مبل مدرن سال 1403 به صورتی طراحی شده که به راحتی از مد خارج نمی‌شود. این ست با داشتن نشیمن کوتاه و نرم برای استراحت بسیار راحت است. طراحی پینترستی آن متناسب با ارگونومی بدن در نظر گرفته شده و تک نفره‌ها دارای پشتی قابل تنظیم هستند. به طور کلی این مدل کم‌جا و مینیمال است و در عین حال تعداد نشیمن خوبی به شما می‌دهد.
ترکیب رنگ طوسی و کرم آن کاملاً قابل هماهنگی برای چیدمان و بسیار محبوب است. با کاربرد چوب‌های راش و روس در ساخت آن هم می‌توانید از سبکی و استحکام آن مطمئن باشید.

مبل ماوی

مبل ماوی به عنوان یکی از جدیدترین مدل‌های وودن مبل ظریف و مینیمال است. از ویژگی‌های آن باید به قابلیت ایجاد نمای 360 درجه در سالن پذیرایی اشاره کنیم. به صورتی که چوب پشت کاناپه‌ها و تکی‌ها از هر طرف قابل مشاهده است. این مدل با اشغال کمترین فضا، بیشترین تعداد نشیمن را برای شما فراهم می‌کند و به دلیل سادگی با بیش‌تر سبک‌ها و چیدمان دکوراسیون هماهنگ می‌شود. کاناپه‌های آن بدون پایه و راحت هستند و تک نفره‌ها طراحی پینترستی جذابی دارند. در این مدل هم مانند سایر مدل‎ها از چوب راش با کیفیت استفاده شده است.

مبل مدرن مناسب چه خانه‌هایی است؟

به طور کلی انواع مبل مدرن سال 1403 برای خانه‌های طراحی شده با سبک مدرن مناسب است. هم‌چنین اگر منزل شما دارای مساحت کمی است، سبک مدرن می‌تواند بهترین گزینه برای چیدمان باشد. لازم است برای انتخاب مبل مناسب پذیرایی به ویژگی‌هایی مانند مساحت سالن پذیرایی، رنگ‌های سایر عناصر به کار رفته در چیدمان و هم‌چنین مدل مبلمان توجه کنید.

مبل مدرن مناسب به چه خانواده‌هایی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از افرادی هستید که به سادگی و مینیمالیسم علاقه‌مندید، تمایلی به لوکس بودن و سبک‌های سلطنتی ندارید و به دنبال تنوع در چیدمان هستید، سبک مناسب برای طراحی دکوراسیون منزل شما سبک‌های مدرن و مینیمال هستند. بنابراین لازم است برای هماهنگی فضا یکی از انواع مبلمان طراحی شده به سبک مدرن را انتخاب کنید.

جمع‌بندی

مبل مدرن سال 1403 برای مشتریانی که به طراحی ساده و مدرن علاقه دارند، بهترین گزینه است. به خصوص اگر آپارتمان و سالن پذیرایی یا نشیمن شما فضای کمی دارد، بهتر است چیدمان آن را با مبل‌های مدرن تکمیل کنید. راحتی این مبلمان می‌تواند فضای صمیمی و دلنشینی در نشیمن شما فراهم کند و برای استراحت پس از یک روز کاری سخت بهترین گزینه است.

4 دیدگاه در “جدیدترین مدل‌های مبل مدرن در سال 1403

  1. ایرج گفت:

    قیمت چطوره

    1. وودن مبل گفت:

      سلام دوست عزیز، تمام محصولات مقاله همراه با قیمت داخل سایت قرار گرفتند و اگر نیاز به مشاوره تلفنی دارید، می تونید با کارشناس فروش مجموعه 09120032137 در ارتباط باشید.

  2. Bahram Mobini گفت:

    سلام.بسیار خوب.ممنون

    1. وودن مبل گفت:

      سلام دوست عزیز، خوشحالیم از اینکه این مقاله از وودن مبل برای شما مفید بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *