دکوراسیون

بهترین مراکز خرید مبل در تهران را بشناسید + معرفی اطلاعات و آدرس

وجهامروزه تحت تاثیر شبکه‌های اجتماعی و… توجه افراد به نقش دکوراسیون داخلی در زیبایی منزل افزایش یافته است. یکی از مواردی که می‌تواند تاثیر بسیاری بر روی زیبایی دکوراسیون خانه بگذارد، مبلمان است. به همین دلیل، باید در هنگام خرید این آیتم مهم، به بهترین فروشگاه‌ها مراجعه کنید. در این موارد بازارهای مبل می‌توانند یکی از اولین گزینه‌های شما برای مراجعه و خرید مبلمان باشد. از آنجایی که در شهری مانند تهران، تنوع محصولات بسیار بالاست و انواع فروشگاه‌های مبلمان وجود دارد؛ مهم است که مراکز خرید مبل در تهران را بشناسید و برای خریدی مطمئن به آن‌جا مراجعه نمایید.

ما در این مقاله از وودن مبل به معرفی انواع مرکز خرید مبلمان در تهران و بهترین بازارهای مبل می‌پردازیم. با توجه به اینکه کدام مرکز خرید به شما نزدیک‌تر است و بررسی سایر شرایط، می‌توانید به این بازارها مراجعه کرده و با خیالی آسوده مبلمان مورد نظر خود را خریداری نمایید.

یک مرکز خرید مبل خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

هنگامی که می‌خواهید به یک مرکز خرید مبل مراجعه کنید، باید به یک سری نکات دقت و توجه داشته باشید. این نکات به شما کمک می‌کند تا بهترین مرکز را برای خرید مبلمان را انتخاب کرده و در آن‌جا از کیفیت بالای محصولات و خدمات بهره‌مند شوید. در ادامه به ویژگی‌های یک مرکز خرید مبل خوب می‌پردازیم:

تنوع بالای محصولات

از جمله نکاتی که باید در نظر بگیرید، وجود تنوع بالای محصولات در آن مرکز خرید است. در یک بازار مبل خوب باید تنوع محصولات ارائه شده بسیار زیاد باشد تا مشتریان با سلایق و نیازهای متفاوت بتوانند در آن مرکز خرید، مبلمان مورد نظر خود را پیدا کرده و با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

توجه به متراژ فروشگاه

ویژگی مهم بعدی ابعاد و متراژ فروشگاه است. هر چقدر فروشگاه بزرگ‌تر باشد و در متراژ بالا با چندین طبقه به ارائه محصولات بپردازد، مطمئنا تنوع محصولات نیز بیشتر بوده و به این ترتیب، شانس پیدا کردن گزینه مورد نظر افزایش می‌یابد. همچنین هنگامی که در یک مرکز خرید بزرگ، تعداد زیادی فرشوگاه مبلمان وجود داشته باشد، شما می‌توانید انواع مبل را در یک مرکز خرید ببینید و نیازی به مراجعه به سایر مراکز نخواهید داشت.

مشتری مداری پرسنل

نحوه برخورد پرسنل یکی دیگر از مواردی است که باید در نظر بگیرید، برای انتخاب بهترین مرکز خرید مبلمان در تهران، باید به رفتار پرسنل دقت کنید. نحوه برخورد پرسنل و مشتری مداری، می‌تواند نشان دهنده میزان حرفه‌ای بودن آن مرکز خرید باشد.
گزینه بعدی، شامل کیفیت بالا و قیمت متناسب با کیفیت است. بهترین مراکز خرید مبلمان در تهران محصولات باکیفیت ارائه می‌دهند و قیمت‌گذاری محصولات به گونه‌ای است که با کیفیت آن تناسب دارد.

امکانات رفاهی

محیط بهداشتی و تمیز، دیگر ویژگی یک مرکز خرید مبلمان خوب است. رعایت بهداشت و نظافت محیط، می‌تواند نشان دهنده اهمیتی باشد که فروشگاه برای مراجعه‌کنندگان و مشتریان خود قائل است. امکانات رفاهی شامل سرویس بهداشتی مناسب و تمیز، آسانسور، پله برقی، محیطی برای نگهداری از کودک، کافه، رستوران و… می‌تواند یک مرکز خرید را از سایر رقبا ممتاز کند. یک مرکز خرید مبل خوب، به رفاه حال مشتریان خود فکر کرده و امکانات لازم را در مرکز خرید فراهم می‌کند.

بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل چهار دانگه در منطقه چهادانگه واقع شده که یک شهرک صنعتی بزرگ است. این شهرک در نزدیکی تهران قرار گرفته و یکی از مهمترین مراکز خرید مبل در تهران محسوب می‌شود. و جز بهترین بازارهای مبل تهران است. از آنجایی که تعداد زیادی مرکز صنعتی و تولیدی در این قسمت قرار گرفته‌اند، این بازار را می‌توان جزو بازارهای مهم در زمینه تولید و فروش مبل به شمار آورد. بازار مبل چهار دانگه ارائه دهنده انواع زیادی از مبلمان و اثاثیه خانه است.

تنوع محصولات، کیفیت بالا و قیمت مناسب در این بازار، از ویژگی‌های این مرکز خرید محسوب می‌شود. از آنجایی که در این بازار تولیدکنندگان مبلمان محصولات خود را بی‌واسطه عرضه می‌کنند، می‌توان محصولات را با قیمت‌های مناسب و منصفانه خریداری نمود. این بازار مبل چهاردانگه، تقریبا 30 درصد از میزان فروش مبلمان کل کشور را برعهده دارد. این بازار در شهرک صنعتی چهار دانگه واقع شده است.

بازار مبل یافت آباد

بی شک یکی از بهترین مراکز خرید مبلمان در تهران، بازار مبل یافت آباد است. این مرکز متنوع‌ترین محصولات مبلمان و سرویس‌های منزل چوبی را ارائه می‌دهد. هر روزه تعداد بسیاری از افراد اعم از فروشگاه‌‌دارها و یا افراد عادی برای خرید مبلمان و سایر منسوجات چوبی به این بازار مراجعه می‌کنند. وجود صدها ساختمان ، پاساژو مراکز خرید، موجب تنوع بسیار بالای محصولات در این بازار مبل شده و آن را به یکی از ممتازترین مراکز خرید مبل در تهران تبدیل کرده است. بازار یافت آباد خود شامل زیر مجموعه‌هایی از مراکز خرید مبل‌اند که شامل بازار شماره یک و بازار مبل شماره سه می‌شود که در ادامه معرفی خواهیم کرد. بازار مبل یافت آباد در اتوبان آیت الله سعیدی و چهار راه یافت آباد قرار دارد.

بازار مبل شماره یک

یکی از انواع عالی مرکز خرید مبلمان در تهران بازار شماره یک است که زیر مجموعه بازار مبل یافت آباد محسوب می‌شود. این مرکز را می‌توان از وسیع‌ترین مراکز خرید مبل در تهران به شمار آورد. در این مرکز بیش از 150 فروشگاه فعال مشغول به کار هستند. بازار شماره یک، از 6 طبقه برخوردار است که 3 طبقه آن تجاری بوده و به عرضه انواع سرویس‌های چوبی و مبلمان می‌پردازد. در این بازار شاهد مدل‌های متنوعی از مبلمان، مانند مبلمان سلطنتی و استیل، مبلمان راحتی، مبلمان کلاسیک سرویس‌ ناهار خوری و انواع کمد و سرویس خواب خواهید بود. اگر از طرفداران سبک مبلمان کلاسیک هستید، بازار مبل ایران شماره یک، می‌تواند گزینه خوبی برای انتخاب و خرید مبلمان کلاسیک باشد.

بازار مبل شماره سه

بازار مبل ایران شماره سه یکی دیگر از بهترین مراکز خرید مبلمان در تهران است. این بازار نیز مانند بازار شماره یک، جزو بازار مبل یافت آباد به شمار می‌آید. این مرکز از 9 طبقه برخوردار است که 6 طبقه آن تجاری بوده و به عرضه انواع سرویس چوب و مبلمان می‌پردازند. تنوع بالای محصولات خارجی و داخلی در این بازار و ارائه برندهای برتر باعث شده که روزانه تعداد بسیاری از مردم در حال مراجعه به این بازار برای خرید محصول مورد نظر خورد باشند. در این بازار شاهد مبلمان لوکس و برندهای گران قیمت نیز خواهید بود.

بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران را می‌توان یکی از بی رقیب‌ترین بازارهای مبل در ایران به شمار آورد. این بازار در یک خیابان طولانی قرار دارد و موجب شده تا تعداد زیادی فروشگاه عرضه مبلمان و انواع سرویس‌های چوبی را در خود جای دهد. با رفتن به این فروشگاه می‌توانید از تنوع بالای محصولات در برندهای مختلف لذتببرید و ساعت‌ها به بازار گردی و بررسی محصولات بپردازید. در این بازار محصولات با کفیت بالایی ارائه می‌شوند و به دلیل رقابت زیاد قیمت‌ها نیز مناسب است. هرگونه مبلمانی که مد نظر شما باشد، اعم از مبل مدرن، سلطنتی، کلاسیک و … می‌توانید در این بازار پیدا کرده و فضای منزل خود را زیبا بسازید. این بازار در یکی از شرقی‌ترین نقاط تهران واقع شده و در خیابان دلاوران قرار گرفته است.

سخن پایانی

هنگامی که قصد خرید مبلمان دارید، مراجعه به بهترین مراکز خرید مبلمان در تهران و مشاهده و بررسی انواع محصولات، می‌تواند کار شما را بسیار آسان کرده و شما را از سردرگمی نجات دهد. در این مقاله به معرفی مشهورترین بازارهای مبل در تهران پرداختیم. همچنین ویژگی‌های یک مرکز خرید مبل خوب را برای شما شرح دادیم تا در هنگام انتخاب مراکز خرید برای مراجعه، بتوانید به آسانی یک مرکز خرید معتبر و خوب را شناسایی کرده و خرید خود را انجام دهید. بازار مبل یافت آباد و زیرمجموعه‌های آن شامل بازار شماره یک و بازار مبل شماره سه، بازار چهار دانگه و بازار مبل دلاوران، بهترین مراکزی هستند که می‌توانید برای خرید حضوری مبلمان به آن‌ها مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *