دکوراسیون

بازار مبل تهران کجاست؟

بازار مبل تهران کجاست؟

همه افراد از نقش مبلمان در دکوراسیون منزل باخبر هستند. انتخاب یک مبلمان زیبا و کاربردی، می‌تواند علاوه بر زیبا سازی دکوراسیون منزل شما، باعث آسایش و راحتی افراد منزل و مهمان‌ها شده و محیطی گرم و صمیمی را ایجاد کند. با توجه به اینکه امروزه فروشگاه‌های مبلمان بسیاری در سطح شهر ایجاد شده‌اند و ممکن است در هنگام خرید مبلمان سردرگم شوید، یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید مبلمان می‌تواند به شما کمک کند، آشنایی با بهترین مراکز خرید در بازار مبل تهران است. در این مقاله به معرفی مراکز خرید معتبر و شناخته شده در زمینه عرضه مبلمان و سرویس چوب می‌پردازیم؛ تا بتوانید به راحتی برای خرید مبلمان به این بازارها مراجعه کرده و محصولات باکیفیت بخرید.

بازار مبل شماره 1 یافت آباد

بازار مبل ایران شماره ۱ یافت آباد یکی از مهمترین و بزرگ‌ترین مراکز در زمینه عرضه و فروش مبلمان محسوب می‌شود. این بازار دارای تنوع گسترده‌ای از محصوبلات و منسوجات چوبی است و در ۶ طبقه شامل 3 طبقه تجاری و 3 طبقه پارکینگ در یافت آباد واقع شده است. بازار مبل شماره 1 یافت آباد را می‌توان یکی از بزرگترین بازارهای مبل خاورمیانه برای خرید مبلمان دانست. امکان تردد به این بازار آسان بوده و از 13 ورودی و سه طبقه پارکینگ مجهز با ظرفیت جای دادن 1000 خودرو، برخوردار است. همچنین از دیگر امکانات رفاهی این بازار مبل تهران می‌توان به پله برقی و آسانسورهای متعدد برای جابه‌جایی آسان مشتریان و نراجعه کنندگان، سرویس‌های بهداشتی و … اشاره کرد. قرار گرفتن معماری ایرانی در کنار تکنولوژی مدرن این بازار را به یک مرکز خرید مبل زیبا در این منطقه تبدیل کرده است.

در این بازار وسیع، بیشتر از 150 فروشگاه مبلمان و سرویس‌های چوبی در حال فعالیت هستند. از اقلام عرضه شده در این بازار می‌توان به مبلمان سلطنتی، استیل، مبلمان کلاسیک، انواع مبل راحتی مدرن و سرویس‌های ناهار خوری و سرویس خواب اشاره کرد. بخش‌های اصلی این بازار شامل طبقه برترین‌ها، سرای سعدی، سرای حافظ، سرای فردوسی، سرای مولوی و سرای خیام است.

بازار مبل شماره 1 یافت آباد

بازار مبل شماره 3 یافت آباد

بازار مبل شماره 3 یافت آباد در 14 شهریور 1390 و در جهت توسعه فضاهای مدرن تجاری در یافت آباد ایجاد شده است و فضایی امن و آرام برای مراجعه‌کنندگان و خریداران مبلمان منزل و اداری، تزئینات مبلمان، سرویس‌های چوبی، پرده و… فراهم می‌کند. وسعت این مجموعه 70هزار متر مربع بوده و فضایی گسترده برای عرضه انواع مبلمان دارد. این بازار ۹ طبقه شامل 6 طبقه تجاری و 3 طبقه پارکینگ در خود جای داده و یکی از مدرن‌ترین بازارهای مبلمان در تهران به شمار می‌رود.

امکانات رفاهی این مجموعه عبارت از 5 دستگاه آسانسور شامل آسانسور برای جابه جایی افراد و آسانسور بار، 34 پله برقی، رستوران ، سوپرمارکت، کافی شاپ، نمازخانه، فضایی برای نگهداری کودکان و… می‌شود. بیش از صد برند برتر در زمینه تولید و عرضه مبلمان در این بازار وجود دارد و پاسخگوی نیاز مشتریان است.

بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل چهاردانگه یکی دیگر از انواع مهم بازار مبل تهران محسوب می‌شود که در زمینه تولید، عرضه و فروش انواع مبلمان فعالیت می‌کند. این بازار در محله چهار دانگه در منطقه ۱۹ تهران واقع شده و از تولیدی‌های بسیاری برخوردار است. بیشتر این تولیدی‌ها به تولید مبل و صنایع چوبی می‌پردازند و در زمینه انواع لوازم دکوراسیون فعالیت دارند. این بازار مبل، مراکز خرید و پاساژهای بسیاری را دل خود جای داده است و این امکان را برای مشتریان فراهم می‌آورد که هرآن‌چه به دنبال آن هستند، در این بازار مبل پیدا کنند. در بازار چهار دانگه انواع مبلمان مدرن، کلاسیک، مبل تخت خواب شود و… عرضه می‌شود. از ویژگی‌های قابل توجه این بازار می‌توان به قیمت‌های منصفانه و رقابتی آن اشاره کرد.

بازار مبل دلاواران

بازار مبل تهران دلاوران، در بلوار دلاوران و در منطقه شمیران نو، قرار گرفته است. این بازار تنوع بالایی از انواع برندهای لوکس و باکیفیت مبلمان را در خود جای داده است. انواع مبلمان، محصولات چوبی و سرویس‌های پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، اتاق نشیمن و… در این بازار وجود داشته و مشتریان می‌توانند محصولات مورد نظر خود را در این بازار پیدا کنند. بازار مبل دلاوران از مزیت‌هایی مانند دسترسی راحت به دلیل داخل شهر تهران قرار گرفتن، تنوع بالای محصولات و قیمت‌های متنوع برخوردار است. بنابراین می‌توانید با هر سبک و سلیقه‌ای به این بازار مراجعه کرده و خریدی مطمئن داشته باشید.

بازار مبل جاجرود

بازار مبل جاجرود یکی از بازارهای مبل مشهور و بزرگ است که در قسمت شرقی تهران قرار گرفته است. محصولات عرضه شده در این بازار دارای کیفیت بالایی هستند و انواع برند‌های معتبر و مشهور در این بازار مشغول هستند. وجود انواع مبل راحتی، کلاسیک، مدرن، انواع سرویس خواب و سرویس‌های ناهار خوری و… در این بازار موجب شده که به راحتی پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. این بازار در فاصله‌ی ۲۰ کیلومتری شرق تهران و در منطقه جاجرود قرار گرفته است. وجود ۵۰۰ فروشگاه در این منطقه موجب شده که شاهد تنوع بالا از نظر مدل، کیفیت و قیمت باشیم و بنابراین با هر بودجه‌ای می‌توان به این بازار مراجعه کرد.

بازار مبل شهرک ولیعصر

یکی از مناطق معروف بازار مبل تهران، بازار مبل شهرک ولیعصر است. این بازار در مجاورت مراکز پراهمیت مانند موزه شهدا واقع شده و در منطقه ۱۸ تهران قرار دارد. در این بازار مبل شناخته شده و بزرگ، انواع مبلمان شامل مبلمان کلاسیک، مبلمان راحتی، مبلمان مدرن و سایر سبک‌ها به همراه انواع سرویس‌های چوبی و… به فروش می‌رسد. بازار مبل شهرک ولیعصر به قیمت‌های اقتصادی و منصفانه مشهور است. همچنین به دلیل قرار گرفتن تولیدی‌های مصنوعات چوبی، می‌توانید به صورت سفارشی محصولات مورد نظر خودتان را طبق سلیقه و سبک دکوراسیون منزل خود شخصی سازی کنید.

بازار مبل شهرک ولیعصر

بازار مبل نعمت آباد

یکی از ارزانترین انواع بازار مبل تهران در محله نعمت آباد و مقداری پایین‌تر از بازار مبل عبدل آباد واقع شده است و این بازار از گذشته در بین مردم، صاحبان فروشگاه و… شهرت بسیاری دارد. این بازار از نظر عرضه محصولات با قیمت اقتصادی معروف شده، به طوری که قیمت محصولات در آن ۲۰ تا ۴۰ درصد نسبت به سایر بازارهای مبل مانند یافت آباد و دلاوران ارزانتر است. البته در این بازار چندان برندهای لوکس عرضه نمی‌شوند، اما برای افرادی که به دنبال خرید محصولات برند نبیتند و فقط می‌خواهند از کیفیت نسبی محصولات مطمئن باشند، بازار مبل نعمت آباد مناسب است.

البته اگر کمی حوصله به خرج دهید، می‌توانید انواع مبلمان با کیفیت بالا را نیز در این بازار پیدا کنید. همچنین می‌توانید با خرید بی‌واسطه از تولید کنندگان مبل و بدون دخالت دلال‌ها و واسطه‌های مبل فروشی، در این بازار به بهترین قیمت‌ها دسترسی داشته باشید. بازار مبل نعمت آباد از ده‌ها کوچه پس کوچه تشکیل شده و در هر کدام از کوچه‌ها و خیابان‌ها تعداد زیادی مغازه و فروشگاه تولید و عرضه مبلمان، لوازم خانگی، سرویس خواب، سرویس کودک و … به فعالیت مشغول هستند.

بازار مبل عبدل آباد

بازار مبل عبدل آباد یکی از انواع بازار مبل تهران محسوب می‌شود که به قیمت مناسب و اقتصادی معروف است. این بازار محبوب در منطقه 19 و در جنوب شهر تهران، محله عبدل آباد قرار دارد. البته امروزه شاید به دلیل ایجاد مراکز خرید مدرن، این بازار جذابیت قدیم را نداشته باشد، اما هنوز هم یکی از پرطرفدارترین بازارها برای خرید مبلمان و محصولات چوبی و… به شمار می‌آید. قیمت مناسب محصولات در این بازار و اجناس باکیفیت باعث شده نامی محبوب در بین مردم داشته باشد. در این بازار علاوه بر مراکز تولید و عرضه مبلمان، مراکز تعمیرات مبلمان و عرضه کالاهای دست دوم هم وجود دارند. این ویژگی‌ها این بازار را به یک گزینه مقرون به صرفه برای افرادی که به دنبال هزینه بالا نیستند، تبدیل می‌کند. در بازار مبل عبدل آباد به جز مبلمان انواع محصولات دکوراسیون منزل و اقلام تزئینی چوبی نیز به فروش می‌رسد.

بازار مبل عبدل آباد

سخن پایانی

یکی از دغدغه‌های افرادی که به دنبال خرید مبلمان و سرویس‌های چوبی هستند، پیدا کردن مراکز خرید و بازارهای محبوبی است که به تولید و عرضه محصولات باکیفیت می‌پردازند. در این مقاله به معرفی بازار مبل تهران و مراکز خرید پرطرفدار در زمینه تولید و عرضه مبلمان و سایر محصولات چوبی و لوازم دکوراسیون پرداختیم. دقت داشته باشید که در هنگام خرید حتما از فروشنده فاکتور معتبر با مهر و امضا دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *