دکوراسیون

انتخاب میز تلویزیون سفید و تاثیر آن در دکوراسیون

راهنما خرید میز تلویزیون سفید

میز تلویزیون سفید یکی از انواع میز تلویزیون محبوب به خصوص در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. به طور کلی حداقل یک تلویزیون در هر خانه‌ای وجود دارد و یک میز تلویزیون باکیفیت و زیبا برای دکوراسیون همه منازل ضروری است. در این میان رنگ تلویزیون و هماهنگی آن با سبک و پالت رنگی چیدمان خانه اهمیت زیادی دارد.
برخی افراد به دنبال رنگ‌های روشن مانند سفید هستند. برخی قهوه‌ای را ترجیح می‌دهند و برخی هم رنگ‌های خاص‌تر مانند مشکی یا حتی آبی و سبز را در نظر می‌گیرند. صرف نظر از سلیقه، انتخاب رنگ در طراحی داخلی تاثیرات روانشناسی هم دارد. بنابراین این مطلب از وودن مبل به میز تلویزیون سفید و مدل‌های متنوع آن اختصاص دارد.

معرفی و روانشناسی میز تلویزیون سفید

با وجودی که سبک انتخابی در طراحی داخلی و طرح و رنگ فضا به سلیقه افراد بستگی دارد، نباید از تاثیر روانشناسی رنگ‌ها غافل شویم. سفید از رنگ‌های محبوب و پرکاربرد در طراحی داخلی است. چون هم با سبک‌های مختلف هماهنگی دارد و هم با همه رنگ‌ها ست می‌شود.
از نظر روانشناسی ثابت شده که رنگ‌ها در روحیه و حالات ما تاثیر زیادی دارند. به خصوص در مورد رنگ‌های مورد استفاده در فضای داخلی که بیش‌تر زمان ما در این فضاها سپری می‌شود. سفید رنگ صلح، آرامش و پاکی است. به علاوه احساس تمیزی و شادابی را در ما ایجاد می‌کند.
میز تی وی سفید جلوه ساده و شیکی به فضای نشیمن ما می‌بخشد. به خصوص در خانه‌ها و سالن‌های کوچک امروزی فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. هم‌چنین با انعکاس نور کمک می‌کند که محیط روشن‌تر و دلبازتر به نظر برسد.

ویژگی‌های میز تلویزیون سفید

میز تلویون سفید با همه رنگ‌ها ست می‌شود. حتی اگر رنگ مبلمان شما قهوه‌ای یا هر رنگ دیگری باشد، می‌توانید با ست کردن میز تی وی یا میز جلو مبلی فضای هماهنگی ایجاد کنید. با توجه به این‌که رنگ غالب در تلویزیون‌های LED و LCD مشکی است، میز تلویزیون سفید می‌تواند به عنوان یک رنگ متضاد انتخاب مناسبی باشد. می‌توانید پالت رنگی تی‌وی روم و نشیمن خود را بر مبنای این دو رنگ و سایر رنگ‌های مکمل در نظر بگیرید.

ویژگی_های میز تلویزیون سفید

از دیگر ویژگی‌های رنگ سفید برای میز تلویزیون افزایش روشنایی فضا به دلیل خاصیت بازتاب‌ رنگ سفید است. هم‌چنین فضا را شاداب و دلباز نشان می‌دهد. می‌توانید از رنگ‌های کرم و طوسی برای فرش و پرده‌ها کمک بگیرید و با اضافه کردن مقداری رنگ مشکی، آبی، سبز، خردلی، صورتی، زرد یا هر رنگ به سلیقه خود از یکنواختی محیط جلوگیری کنید.

انواع میز تلویزیون سفید

در مورد انواع میز تلویزیون سفید از نظر سبک باید به مدل‌های مدرن، کلاسیک و دیواری اشاره کنیم. اگر به رنگ سفید علاقه دارید، می‌توانید آن را در سبک مدرن به خوبی چیدمان کنید. برخلاف تصور بسیاری از مردم، رنگ سفید برای دکوراسیون‌های کلاسیک و سلطنتی هم بسیار مناسب است.

به خصوص اگر با طلایی ترکیب شود. برای سالن‌های نشیمن کوچک هم بهترین گزینه میز تلویزیون دیواری است که فضای کمتری اشغال می‌کند. بنابراین اگر قصد خرید میز تلویزیون را دارید می‌توانید آن را متناسب با هر سبکی انتخاب و خریداری کنید.

میز تلویزیون مدرن سفید

میز تلویزیون مدرن سفید را می‌توانید برای سبک‌های مدرن، مینیمال و مانند آن انتخاب کنید. متریال سنگ، چوب، فلز و شیشه در سبک مدرن کاربرد دارند و به راحتی با رنگ سفید هماهنگ می‌شوند. این مدل میز ساده و بدون خطوط منحنی است. فضا را شلوغ جلوه نمی‌دهد و شیک و جذاب است.
در برخی مدل‌های میزهای سفید مدرن با شیشه و سنگ یا حتی چوب قهوه‌ای ترکیب می‌شوند که بسیار خلاقانه و چشم‌نواز است.

 

میز تلویزیون کلاسیک سفید

میز تلویزیون کلاسیک سفید برای سبک دکوراسیون کلاسیک مناسب است. بنابراین اگر طراحی منزلتان را به شیوه کلاسیک فرانسوی، انگلیسی یا سایر سبک‌های اروپایی چیدمان کرده‌اید، می‌توانید از این مدل میز تی وی استفاده کنید.

میز تلویزیون کلاسیک سفید

هم‌چنین اگر به سبک‌های سلطنتی و مبلمان استیل علاقه دارید، این مدل گزینه مناسبی خواهد بود. میز تلویزیون سفید کلاسیک دارای خطوط منحنی و جزئیات شلوغ و منبت‌کاری است. در برخی مدل‌ها با قاب‌های طلایی یا سیلور مزین می‌شود و یا دارای نقش و نگارهای سنتی است و در برخی مدل‌ها نیز به سبک‌های کلاسیک اروپایی طراحی شده است.

میز تلویزیون دیواری سفید

میز تلویزیون دیواری سفید را می‌توان یکی از جدیدترین انواع میزهای تی وی برشمرد. به طور کلی میز تلویزیون‌های دیواری به دلیل اشغال فضای کم، طراحی مدرن و خلاقیت زیادی که در طراحی آن‌ها وجود دارد، بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. برخی افراد مدل‌های ساده دیواری را می‌پسندند. ولی برخی ترجیح می‌دهند مدل‌های دارای کشو و کمد و شلف‌های دیواری را برای سالن خود اجرا کنند.

میز تلویزیون سفید مناسب چه دکوراسیونی از منزل است؟

رنگ سفید با انواع مختلف سبک‌های طراحی دکوراسیون منزل هماهنگی دارد. بنابراین می‌توانید از انواع مختلف میز تلویزیون‌های سفید به تناسب سبک مورد نظر خود استفاده کنید. در سبک مدرن رنگ‌های سفید، طوسی و مشکی حرف اول را می‌زنند. میز تی وی سفید بهترین گزینه برای دکوراسیون‌های مینیمال به شمار می‌رود و ترکیب آن با رنگ‌های خنثی و ملایم طرفداران زیادی دارد.

علاوه بر سبک مدرن، میزهای تلویزیون سفید برای سبک کلاسیک و سنتی هم مناسب هستند. حتی برای افرادی که به چیدمان‌های متفاوت‌تر مانند بوهو و روستیک علاقه دارند، این مدل مناسب است. چون ترکیب سفید با گیاهان و عناصر طبیعت جذابیت فضا را افزایش می‌دهد.

میز تلویزیون سفید مناسب چه دکوراسیونی از منزل است؟

سخن پایانی

میز تلویزیون سفید در میان سایر رنگ‌ها و در کنار رنگ قهوه‌ای بسیار پرکاربرد است. هم‌چنین به دلیل آرامش‌بخشی و روشن‌تر نشان دادن فضا برای نشیمن خانه‌های کوچک بهترین گزینه محسوب می‌شود. به خصوص اگر فضای نشیمن شما شلوغ است یا نور کمی دارد، استفاده از رنگ سفید در چیدمان موجب تمیز و مرتب نشان دادن محیط و افزایش نور می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *