چیدمان منزل

آشنایی با مبل چستر

مبل چستر چگونه مبلمانی است؟

مبل چستر به مبلمانی گفته می شود که از لمسه زیادی در این مبلمان به کار رفته باشد. معمولا این نوع مبلمان لسمه در پشت کار و کف کار زده می شود. لمسه همان فرو رفتگی داخل پارچه است و معمولا لمسه کاری مبلمان راحتی زیبایی خاصی به مبلمان می دهد و مبلمان را از خیلی سادگی بیرون می آورد.


البته موضوع را به یاد داشته باشید لمسه کاری باید با دقت خیلی بالا زده شود که ظرافت مبلمان حفظ شود. از ویژگی‎هایی که مبل چسترفیلد را از سایر سبک‌ های مبلمان متمایز می‎کند، ظاهر کلاسیک و تاریخی آن می‌ باشد.

مبل چسترفیلد و ویژگی های ظاهری آن

مبل چستر فیلد لمسه کاری شده قیمت مبل چستر خرید مبل چستریکی از ویژگی های مبل چسترفیلد آن است که دسته‌ها و پشتی مبل در ارتفاع یکسانی قرار دارند و به سمت عقب کشیده شده‌اند. یکی دیگر از ویژگی‎های اصلی مبلمان چسترفیلد لمسه‎کوبی آن در پشتی و دسته‌ها می‌باشد که ظاهر اشرافی و خاصی به آن داده است.

اگر چه امروزه شما می‎توانید این سبک مبلمان را در انواع پارچه‎های متنوع پیدا کنید، اما ورژن کلاسیک آن از جنس چرم بوده است. از دیگر ویژگی های این نوع مبلمان، راحتی فوق العاده آن است. در قسمت نشیمن این مبل از فوم سرد استفاده شده، راحتی بسیار عالی و در عین حال کاملا مقاوم را برای شما فراهم می سازد.

ظاهر رسمی مبل چسترفیلد ممکن است این ذهنیت را در شما به وجود آورد که نمی ‌توانید از آن در هر اتاق نشیمن استفاده کنید اما باید دانست این مبل کلاسیک می‎تواند در هر جایی بکار برده شود و شما می‌توانید آن را با هر سبک دکوری هماهنگ کنید.

این مبل ها در ابعاد، پارچه ها و رنگ های مختلف تولید می شوند و چرم کلاسیک، پارچه جیر و انواع پارچه های تیره و روشن برای رویه آن مورد استفاده قرار می گیرد. در انتخاب مبل چستر فیلد به دلیل اینکه این نوع مبلمان معمولا ابعاد بزرگی دارند، مطمئن شوید که ابعاد مبلمان متناسب با منزل شماست سپس آن را خریداری کنید.

 

مبل چستر فیلد لمسه‌کاری و مزایای آن :

ایجاد دکوراسیون زیبا و جذاب
نرم و انعطاف پذیر برای تکیه دادن
با توجه به جنس روکش دارای قابلیت شستشو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *